Αύξηση εσόδων και μείωση κερδών ανακοίνωσε η Amazon για το τελευταίο τρίμηνο. Ειδικότερα, ο κολοσσός του διαδικτυακού λιανεμπορίου ανακοίνωσε ότι τα κέρδη του γ‘ τριμήνου μειώθηκαν περίπου κατά το ήμισυ και διαμορφώθηκαν στα 3,1 δισ. δολάρια από 6,3 δισ. δολάρια το αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο. Οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν σε 111 δισ. δολάρια από 96,1 δισ. δολάρια το προηγούμενο τρίμηνο, αυξημένες κατά 15%.
Ανάλυση Εσόδων κατά κατηγορία
Μετά τις ισχυρές επιδόσεις του 2020 και όπως ήταν αναμενόμενο, οι λιανικές πωλήσεις της Amazon αυξήθηκαν μόνο κατά 3% (49,94 δισ. δολάρια) σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο, ενώ εκείνες του Marketplace παρουσίασαν σημαντική άνοδο 19% (24,25 δισ. δολάρια).
Παράλληλα ο τομέας των cloud computing υπηρεσιών της Amazon Web Services (AWS) σημείωσε πωλήσεις ύψους 16,11 δισ. δολαρίων, καταγράφοντας αύξηση 39%, ενώ οι πωλήσεις από διαφήμιση και των “άλλων υπηρεσιών” ανήλθαν σε 8,09 δισ. δολάρια, καταγράφοντας αύξηση 50% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020.
Για το τέταρτο τρίμηνο, η Amazon προβλέπει πωλήσεις μεταξύ 130 και 140 δισ. δολαρίων, που αντιπροσωπεύουν ανάπτυξη μεταξύ 4% και 12% και λειτουργικά κέρδη μεταξύ 0 και 3,0 δισ. δολάρια.
Αυτό που δεν κατάφεραν να κάνουν οι ρυθμιστικές αρχές και οι ανταγωνιστές της φαίνεται πως το πέτυχαν οι παγκόσμιες προκλήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας: να επιβραδύνουν την ανάπτυξη της Amazon (Supply chain nightmares are doing what regulators and rivals can’t: Slow Amazon down), μην καταφέρνοντας να σπάσει το φράγμα των των 500 δισ. δολαρίων σε πωλήσεις.
Σχετικά άρθρα:
- Amazon: Τριπλασιασμός κερδών εν μέσω πανδημίας
- Ο Τζεφ Μπέζος αποχωρεί από CEO της Amazon, σπάζοντας το φράγμα των 500 δισ. δολαρίων
- Amazon: Ανεβάζει ψηλά τον πήχη – αύξηση 49% στο δεύτερο τρίμηνο
- Amazon, η μεγάλη κερδισμένη από την πανδημία του κορωνοϊού
- Whitepaper: Διεθνοποίηση μέσω της Amazon
- Ο κορωνοϊός και οι συνέπειες στο Εμπόριο
- Ο μεγαλύτερος ταχυμεταφορέας της Amazon…είναι η ίδια η Amazon
- Amazon: Οδεύει για ρεκόρ εσόδων πέραν των 300 δισ. δολαρίων
- Η Amazon εστιάζει ολοένα και περισσότερο στη φαρμακευτική αγορά
- Amazon: Οι λιανικές πωλήσεις και οι πωλήσεις μέσω του Marketplace παρουσίασαν το πρώτο εξάμηνο του 2019 σημαντική άνοδο κατά 12% και 22% αντίστοιχα
- Η Amazon αποκάλυψε για πρώτη φορά ότι η ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων (GMV) που διακινούνται μέσω της πλατφόρμας της ανέρχεται στο ποσό των 277 δισ. δολαρίων
- Amazon Go: Η Amazon παρουσιάζει την τεχνολογία της «Just Walk Out» – επιτίθεται τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ
- Με ποια στρατηγική θα διεισδύσει η Amazon τελικά στην ελληνική αγορά;
- Η Amazon «έφαγε λάχανο» το παραδοσιακό λιανεμπόριο στις Η.Π.Α.
- E-Commerce 2020: Κερδισμένοι και ηττημένοι
- Amazon Key: Η Amazon θέλει να αποκτήσει τον έλεγχο πρόσβασης στην είσοδο της οικίας σας, φέροντας εις πέρας την παράδοση και στο «τελευταίο μίλι»
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms
Απάντηση