Η Shopee του εισηγμένου Ομίλου Sea στο χρηματιστήριο της Σιγκαπούρης, έχοντας πλέον εδραιώσει την παρουσία της στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ασίας και τη Λατινική Αμερική, θέλει να κατακτήσει και την Ευρώπη. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία επέκτεινε πριν μερικές εβδομάδες τις δραστηριότητές της στις αγορές της Πολωνίας και Ισπανίας, ενώ πρόσφατα λάνσαρε την ηλεκτρονική πλατφόρμα της – marketplace και στη Γαλλία.
Η Shopee, αν και ιδρύθηκε μόλις το 2015, φαίνεται ότι φέτος θα σπάσει (αρχείο PDF) µε άνεση το φράγμα των 50 δισ. δολαρίων σε όρους GMV (Gross Merchandise Volume – του συνόλου δηλαδή των προϊόντων που πωλήθηκαν μέσω της πλατφόρμας της) αλλά και ότι θα ξεπεράσει για πρώτη φορά τον τζίρο (αρχείο PDF) από τις δραστηριότητες της Sea στο Digital Entertainment.
Τον Σεπτέμβριο η εταιρεία σήκωσε (αρχείο PDF) 6 δισ. δολάρια, ενώ τον περασμένο Δεκέμβριο είχε εξασφαλίσει (αρχείο PDF) 2,6 δισ. δολάρια. Η Shopee έχει πλέον κεφαλαιοποίηση πάνω από 190 δισ. δολάρια, ξεπερνώντας την κινεζική Pinduoduo.
H Shopee πιθανόν να επεκταθεί και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ αυτών και στην Ελλάδα, γεγονός που φαίνεται από την κατοχύρωση του domain Shopee.gr.
Σχετικά άρθρα:
- Η Alibaba λάνσαρε την πλατφόρμα Fast Fashion Allylikes σε Ευρώπη και Αμερική
- Pinduoduo: Υπερδιπλασιασμός πωλήσεων, ξεπέρασε την Alibaba σε ενεργούς αγοραστές
- Alibaba: Έσπασε το φράγμα του ενός τρισεκατομμυρίου σε όρους GMV
- Η στρατηγική της Alibaba για την ελληνική αγορά και το μελλοντικό εμπόριο
- Οι μεγαλύτερες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου σε όρους GMV
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms
Απάντηση