Άλμα 96% στα έσοδα της είχε η ολλανδική Picnic το 2020, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που ανακοίνωσε (via) η εταιρεία.
Ειδικότερα, τα έσοδα του ταχύτερα αναπτυσσόμενου mobile σουπερμάρκετ στον κόσμο ανήλθαν στα 455 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 96% συγκριτικά με το 2019 (232 εκατ. ευρώ), από τα οποία 78 εκατ. ευρώ (+252%) αφορούν πωλήσεις στη Γερμανία.
Την ίδια περίοδο, οι ζημιές της εταιρείας μειώθηκαν ελαφρά σε 37,5 εκατ. ευρώ από 40 εκατ. ευρώ το 2019.
Η Picnic εξυπηρετεί αυτή τη στιγμή συνολικά 200 πόλεις σε Ολλανδία και Γερμανία, ενώ για το 2021 προσδοκά πωλήσεις ύψους 1 δισ. ευρώ.
Η εταιρεία εξασφάλισε πρόσφατα πρόσθετη χρηματοδότηση ύψους 600 εκατ. ευρώ, ενώ από τον περασμένο Μάιο δραστηριοποιείται και στη γαλλική αγορά.
Υπενθυμίζεται ότι εκτός από την ολλανδική Picnic, στη γερμανική αγορά δραστηριοποιείται και η τσεχική Rohlik με το σήμα Knuspr, ενώ στα σκαριά βρίσκεται η είσοδος της νορβηγικής Oda.
Σχετικά άρθρα:
- Picnic: Νέα χρηματοδότηση ύψους 600 εκατ. ευρώ
- Κεφάλαια 100 εκατ. ευρώ για την τσεχική Rohlik
- Η Picnic έλαβε νέα επενδυτικά κεφάλαια ύψους 250 εκατ. ευρώ
- H τσεχική Rohlik σήκωσε 190 εκατ. ευρώ για να επεκταθεί στην Ευρώπη
- Rohlik: Το τσεχικό online super market επεκτείνεται στην Ευρώπη
- Η Picnic συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία σε Ολλανδία και Γερμανία
- eFood: Η ολλανδική Picnic επεκτείνεται και στη Γερμανία
- Picnic: Το ταχύτερα αναπτυσσόμενο mobile σούπερ μάρκετ στον κόσμο
- Kolonial.no: Online σούπερ μάρκετ αλά δανέζικα
Categories: e-commerce, E-Food, Location Based Services, M-Commerce, On-Demand Commerce
Απάντηση