Picnic: Διπλασιασμός τζίρου στα 455 εκατ. ευρώ το 2020

Άλμα 96% στα έσοδα της είχε η ολλανδική Picnic το 2020, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που ανακοίνωσε (via) η εταιρεία.

Ειδικότερα, τα έσοδα του ταχύτερα αναπτυσσόμενου mobile σουπερμάρκετ στον κόσμο ανήλθαν στα 455 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 96% συγκριτικά με το 2019 (232 εκατ. ευρώ), από τα οποία 78 εκατ. ευρώ (+252%) αφορούν πωλήσεις στη Γερμανία.

Picnic, the Dutch online supermarketΤην ίδια περίοδο, οι ζημιές της εταιρείας μειώθηκαν ελαφρά σε 37,5 εκατ. ευρώ από 40 εκατ. ευρώ το 2019.

Η Picnic εξυπηρετεί αυτή τη στιγμή συνολικά 200 πόλεις σε Ολλανδία και Γερμανία, ενώ για το 2021 προσδοκά πωλήσεις ύψους 1 δισ. ευρώ.

Η εταιρεία εξασφάλισε πρόσφατα πρόσθετη χρηματοδότηση ύψους 600 εκατ. ευρώ, ενώ από τον περασμένο Μάιο δραστηριοποιείται και στη γαλλική αγορά.

Υπενθυμίζεται ότι εκτός από την ολλανδική Picnic, στη γερμανική αγορά δραστηριοποιείται και η τσεχική Rohlik με το σήμα Knuspr, ενώ στα σκαριά βρίσκεται η είσοδος της νορβηγικής Oda.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Food, Location Based Services, M-Commerce, On-Demand Commerce

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: