Η νορβηγική Kolonial σήκωσε 223 εκατ. ευρώ και μετονομάζεται σε Oda ενόψει της επέκτασής της σε νέες αγορές

Η πανδημία („Ο κορωνοϊός και οι συνέπειες στο Εμπόριο”) συνεχίζει να γεμίζει το… πορτοφόλι των ηλεκτρωνικών σούπερ μάρκετ, καθώς μετά τη χρηματοδότηση της goPuff, της Gorillas, της Getir, της Wolt, της Glovo και της Rohlik, ακόμη ένα online supermarket, η νορβηγική Kolonial („Kolonial.no: Online σούπερ μάρκετ αλά δανέζικα”), ανακοίνωσε ότι εξασφάλισε κεφάλαια ύψους 223 εκατ. ευρώ, αλλά και ότι παράλληλα μετονομάζεται σε Oda ενόψει της επέκτασής της σε νέες αγορές.

Πρόκειται για έναν γύρο χρηματοδότησης, του οποίου ηγήθηκε η Prosus (Naspers) και η Softbank με τη συμμετοχή των υφιστάμενων επενδυτών Kinnevik και REMA. Σημειώνεται ότι η σουηδική Kinnevik είναι ο μεγαλύτερος μέτοχος στην εταιρεία με μετοχικό κεφάλαιο (αρχείο PDF) 21%.

Kolonial: The Value Chain Steps

Η κερδοφόρα εταιρεία το 2020 παρουσίασε πωλήσεις 200 εκατ. ευρώ, ενώ τα νέα κεφάλαια θα χρησιμοποιηθούν για την επέκταση των δραστηριοτήτων της σε Φιλανδία και Γερμανία.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Food, Location Based Services, M-Commerce, On-Demand Commerce, Trends

Tags: , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: