Η πανδημία („Ο κορωνοϊός και οι συνέπειες στο Εμπόριο”) συνεχίζει να γεμίζει το… πορτοφόλι των ηλεκτρωνικών σούπερ μάρκετ, καθώς μετά τη χρηματοδότηση της goPuff, της Gorillas, της Getir, της Wolt, της Glovo και της Rohlik, ακόμη ένα online supermarket, η νορβηγική Kolonial („Kolonial.no: Online σούπερ μάρκετ αλά νορβηγικά”), ανακοίνωσε ότι εξασφάλισε κεφάλαια ύψους 223 εκατ. ευρώ, αλλά και ότι παράλληλα μετονομάζεται σε Oda ενόψει της επέκτασής της σε νέες αγορές.
Πρόκειται για έναν γύρο χρηματοδότησης, του οποίου ηγήθηκε η Prosus (Naspers) και η Softbank με τη συμμετοχή των υφιστάμενων επενδυτών Kinnevik και REMA. Σημειώνεται ότι η σουηδική Kinnevik είναι ο μεγαλύτερος μέτοχος στην εταιρεία με μετοχικό κεφάλαιο (αρχείο PDF) 21%.
Η κερδοφόρα εταιρεία το 2020 παρουσίασε πωλήσεις 200 εκατ. ευρώ, ενώ τα νέα κεφάλαια θα χρησιμοποιηθούν για την επέκταση των δραστηριοτήτων της σε Φιλανδία και Γερμανία.
Σχετικά άρθρα:
- Online σούπερ μάρκετ αλά νορβηγικά
- Η Wolt λάνσαρε το Wolt Market
- Νέα χρηματοδότηση 300 εκατ. δολάρια για την Getir
- Χρηματοδότηση 244 εκατ. ευρώ «σήκωσε» η Gorillas
- H τσεχική Rohlik σήκωσε 190 εκατ. ευρώ για να επεκταθεί στην Ευρώπη
- Ακόμα 1,15 δισ. δολάρια «σήκωσε» η goPuff
- Delivery Hero: To efood λάνσαρε το efood Market
- E-Food και το ultra-fast delivery των goPuff, getir και Gorillas
- Οι κυριότερες επιπτώσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο στη μετά-κορωνοϊού εποχή
- Rohlik: Το τσεχικό online super market επεκτείνεται στην Ευρώπη
- H Delivery Hero φέρνει τα Dmarts στην Ελλάδα
Categories: e-commerce, E-Food, Location Based Services, M-Commerce, On-Demand Commerce, Trends
Απάντηση