Αύξηση μεν (αρχείο PDF), αλλά χαμηλότερο ρυθμό ανάπτυξης σε σύγκριση με την προηγούμενη χρήση κατέγραψαν οι ηλεκτρονικές πωλήσεις της Inditex, μητρικής της Zara, κατά την οικονομική χρήση 2021 που έληξε στις 31 Ιανουαρίου 2022.
Ειδικότερα, οι online πωλήσεις της ιδιοκτήτριας εταιρείας των Zara, Bershka, Pull&Bear, Massimo Dutti και Stradivarius αυξήθηκαν κατά 14% συγκριτικά με την χρήση 2020 („Zara: Στα 6,6 δισ. ευρώ οι online πωλήσεις“), αγγίζοντας τα 7,5 δισ. ευρώ και συνεισφέροντας το 25,5% επί των συνολικών εσόδων του ισπανικού κολοσσού «Fast Fashion».Οι συνολικές πωλήσεις του μεγαλύτερου πωλητή ρούχων του κόσμου έφτασαν τα 27,7 δισ. ευρώ, αυξημένες κατά 36% σε σχέση με το 2020 και κατά 3% εν συγκρίσει με το 2019, δηλαδή με τα προ-Covid επίπεδα, ενώ τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 3,2 δισ. ευρώ, αυξημένα κατά 193%.
Ο ισπανικός όμιλος επισπεύδει τον ψηφιακό μετασχηματισμό του, προωθώντας όλο και περισσότερο τις πωλήσεις μέσω διαδικτύου. Μάλιστα, η διοίκηση της Inditex αναμένει πως οι ηλεκτρονικές πωλήσεις θα φτάσουν το 30% επί των συνολικών πωλήσεων μέχρι το 2024.
Η Inditex προχώρησε την περασμένη χρονιά στην απορρόφηση 578 μικρών καταστημάτων, ενώ ο καθαρός χώρος λιανικής πώλησης μειώθηκε κατά 1,7% στα 4,74 εκατ. τετραγωνικά μέτρα.
H Zara αντιπροσωπεύει ποσοστό μεγαλύτερο του 70% των συνολικών εσόδων του ομίλου.
Σημειώνεται ότι ο ισπανικός όμιλος λειτουργούσε στην χώρα μας στο τέλος του Ιανουαρίου συνολικά 154 καταστήματα, εκ των οποίων 39 Zara, 27 Bershka, 23 Stradivarius, 22 Pull & Bear, 18 Oysho, 12 Massimo Dutti, 9 Zara Home και 4 Zara Kids.
Στον αντίποδα, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις της H&M ανήλθαν το 2021 στα 6,1 δισ. ευρώ, ενώ η Zalando έσπασε το φράγμα των 10 δισ. ευρώ σε πωλήσεις.
Την πλήρη παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Inditex, μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF).
Σχετικά άρθρα:
- Η H&M «ανοίγει» το online shop στη Γερμανία προς τρίτους και μετασχηματίζεται σε Marketplace
- Zara: Στα 6,6 δισ. ευρώ (+77%) οι online πωλήσεις
- Inditex: “Απορρόφηση” 1200 καταστήματων και ενίσχυση του eCommerce
- Ο κορωνοϊός και οι συνέπειες στο Εμπόριο
- Zara: Στα 3,2 δισ. ευρώ (+27%) οι online πωλήσεις το 2018
- Οι online πωλήσεις της Inditex, μητρική της Zara, βρίσκονται σε επίπεδο χαμηλότερο από τον μέσο όρο των ανταγωνιστών
Categories: e-commerce, E-Fashion, Ε-Shoes, Multichannel Commerce
Απάντηση