Την υπηρεσία «Fulfilled by Skroutz» εξήγγειλε η Skroutz

Στο πλαίσιο του μετασχηματισμού της Skroutz σε ελληνική επιχείρηση-πλατφόρμα τύπου Amazon, η Skroutz εξήγγειλε το λανσάρισμα της υπηρεσίας «Fulfilled by Skroutz».

Skroutz's Merchants PlatformΜέσω της νέας υπηρεσίας, οι έμποροι που συνεργάζονται με το Skroutz Marketplace θα έχουν τη δυνατότητα αποθήκευσης των εμπορευμάτων τους στους χώρους αποθήκευσής του.

Οι καταναλωτές θα απολαμβάνουν εγγυημένη παράδοση την επόμενη εργάσιμη μέρα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη σε συνδυασμό με την υπηρεσία Express Παράδοση, δεδομένου ότι η υπηρεσία δίνει τη δυνατότητα ακόμα και στους απομακρυσμένους εμπόρους των νησιών να έχουν το αποθεματικό τους σε διακομιστικά κέντρα που εξυπηρετούν άμεσα την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη και τη δυνατότητα να παραλαμβάνουν σε μια αποστολή τις πολλαπλές παραγγελίες τους μέσω Skroutz Marketplace από το ίδιο καλάθι αποχαιρετώντας έτσι τις πολλαπλές παραλαβές μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα για την ίδια παραγγελία.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η νέα αυτή υπηρεσία έχει τεθεί ήδη σε λειτουργία πιλοτικά από τον Απρίλιο με 20 επιλεγμένους εμπόρους με στόχο το νούμερο αυτό να αυξηθεί σταδιακά με στόχο να ξεπεράσει τους 200 μέσα στους επόμενους μήνες.

Ο Νικόλαος Μπόμπος, Marketplace Operations Director του Skroutz υπογραμμίζει:

Στο Skroutz Marketplace θέλουμε οι καταναλωτές να έχουν τέλεια αγοραστική εμπειρία και οι συνεργάτες μας να εξελίσσονται και να αυξάνουν τις πωλήσεις τους. Η δημιουργία του Fulfilment by Skroutz είναι ένα ακόμα βήμα προς αυτή την κατεύθυνση, ενώ θέτει τις βάσεις ώστε να αναπτύξουμε περαιτέρω τις υπηρεσίες που προσφέρουμε, αλλά και να επαναπροσδιορίσουμε το εταιρικό μας αποτύπωμα.

Το οικοσύστημα της Skroutz

Η Skroutz συνεχίζει, λοιπόν, να εμπλουτίζει το επιχειρηματικό μοντέλο της πλατφορμών, με νέες πελατοκεντρικές «Προτάσεις Αξίας» και εξελιγμένα οικοσυστήματα- αλυσίδες αξιών.

Υπενθυμίζω ότι η Skroutz τους τελευταίους μήνες έχει λανσάρει ένα πλήθος νέων εναλλακτικών ταχυμεταφορικών υπηρεσιών, όπως την Express Παράδοση, το Last Mile και τα Skroutz Points, ενώ πέρσι λάνσαρε την συνδρομητική υπηρεσία δωρεάν μεταφορικών, την Skroutz Plus, στα χνάρια της Amazon Prime.

Skroutz's ecosystem

Τέλος, στα τέλη του 2021 η εταιρεία ανακοίνωσε ότι για το 2022 ετοιμάζει το λανσάρισμα υπηρεσίας πληρωμών τύπου «Buy now-Pay later» (BNPL) για τους καταναλωτές, που αγοράζουν από το marketplace.

Ένα μεγάλο πλεονέκτημα της στρατηγικής πλατφορμών που υλοποιεί η Skroutz είναι ότι αυτή ακολουθεί τα χνάρια της Amazon, με συνέπεια και συνέχεια, γεγονός που θα την αποφέρει στο μέλλον ακόμα περισσότερα έσοδα.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, Logistics, Trends

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: