IKEA: Πτώση Online πωλήσεων στη Γερμανία κατά 25,5% στα 1,3 δισ. ευρώ

Πτώση των ηλεκτρονικών πωλήσεων κατέγραψε η IKEA της Γερμανίας, η οποία είναι η μεγαλύτερη αγορά της IΚΕΑ Ιngka Group, για τη χρήση 2022 (1η Σεπτεμβρίου 2021 – 31 Αυγούστου 2022), εξαιτίας της επιστροφής των πελατών στα φυσικά καταστήματα.

Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις μέσω του ηλεκτρονικού της καναλιού ανήλθαν στα 1,3 δισ. ευρώ, μειωμένες κατά 25,5% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Ως αποτέλεσμα, το μερίδιο του ηλεκτρονικού εμπορίου στις λιανικές πωλήσεις της ΙΚΕΑ διαμορφώθηκε στο 24,5%, από 34,3% την προηγούμενη χρήση.

Αντίθετα, οι πωλήσεις λιανικής των 54 καταστημάτων κατέγραψαν αύξηση 7,1% στα 4,38 δισ. ευρώ.

Offline vs. Online

Ενδιαφέρον έχουν και τα συγκριτικά στοιχεία Offline vs. Online που δίνει η IKEA Γερμανίας.

Σύμφωνα με αυτά, η μέση αξία του ηλεκτρονικού καλαθιού των 5,3 εκατ. ενεργών online πελατών ανήλθε στα 243,64 ευρώ (+30%) και ήταν περίπου 2,5 φορές υψηλότερη σε σχέση με το καλάθι των 38,5 εκατ. πελατών των φυσικών καταστημάτων (104,12 ευρώ).

Υπενθυμίζεται ότι οι ηλεκτρονικές πωλήσεις του Ομίλου IKEA κατέγραψαν πτώση 10% στο ίδιο διάστημα, στα 9 δισ. ευρώ από 10 δισ. ευρώ το 2021.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Furniture, Multichannel Commerce

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: