Μόλις ενάμιση χρόνο μετά την είσοδό της στην ευρωπαϊκή αγορά, το μεγαλύτερο Marketplace της Νοτιοανατολικής Ασίας, το Shopee, αποφάσισε να διακόψει (via) οριστικά τις δραστηριότητες του στην Ευρώπη. Η θυγατρική του εισηγμένου Ομίλου Sea στο χρηματιστήριο της Σιγκαπούρης, ανακοίνωσε ότι αποχωρεί από την πολωνική αγορά. Νωρίτερα, η εταιρεία είχε ήδη αποχωρήσει από τις αγορές της Γαλλίας και Ισπανίας.
Πέρυσι, η εταιρεία αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την αγορά της Ινδίας, ενώ αποχώρησε και από την αγορά της Αργεντινής. Η εταιρεία έχει επικεντρώσει το ενδιαφέρον της, πια, στις αγορές της Νοτιοανατολικής Ασίας και σε κάποιες χώρες της Λατινικής Αμερικής, ιδίως στη Βραζιλία.
Με GMV (Gross Merchandise Value – του συνόλου δηλαδή των προϊόντων που πωλήθηκαν μέσω των πλατφορμών της) της τάξης (αρχείο PDF) των περίπου 80 δισεκατομμυρίων δολαρίων, το Shopee ανήκει στις μεγαλύτερες πλατφόρμες του παγκόσμιου ηλεκτρονικού επιχειρείν.
Τις μεγαλύτερες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου σε όρους GMV, θα σας παρουσιάσουμε σε προσεχές άρθρο μου.
Σχετικά άρθρα:
- Η Shopee θέλει να κατακτήσει την Ευρώπη
- Alibaba: GMV 1,3 τρισ. δολάρια και έσοδα 134 δισ. δολάρια το 2021
- Η Alibaba διαθέτει πλέον τέσσερις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου στην πρώτη εικοσάδα
- Οι μεγαλύτερες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου σε όρους GMV
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms
Απάντηση