Άλλη μια επιχείρηση – πλατφόρμα ηλεκτρονικού λιανικού εμπορίου των 10 δισεκατομμυρίων απέκτησε χθες η Ευρώπη, καθώς η αποκαλούμενη ως «πολωνική Amazon», η εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Allegro, παρουσίασε σημαντική αύξηση στην αξία του GMV (Gross Merchandise Value – η συνολική αξία των εμπορευμάτων που πωλούνται στην πλατφόρμα της) κατά 23,2% και διαμορφώθηκε στα 11,2 δισ. ευρώ (52,5 δισ. ζλότι), σπάζοντας για πρώτη φορά στην ιστορία της το φράγμα των 10 δισ. ευρώ σε πωλήσεις.
Αντίστοιχα, τα έσοδα του κορυφαίου διαδικτυακού εμπόρου στην πολωνική αγορά ανήλθαν στα 1,92 δισ. ευρώ (9 δισ. ζλότι), καταγράφοντας εντυπωσιακή αύξηση 68,2% έναντι του 2021 (5,35 δισ. ζλότι), ενώ σε επίπεδο καθαρών αποτελεσμάτων ο όμιλος εμφάνισε ζημίες ύψους 405 εκατ. ευρώ (1,9 δισ. ζλότι) από κέρδη 235 εκατ. ευρώ (1,1 δισ. ζλότι) στην οικονομική χρήση του 2021.
Συνολικά, η Allegro στην Πολωνία απαριθμούσε τον Δεκέμβριο του 2022 14,1 εκατ. ενεργούς πελάτες (+4,2%), ενώ η τσεχική θυγατρική της Mall (“Allegro: Προς εξαγορά της Mall Group αντί 881 εκατ. ευρώ”), αριθμεί 4,2 εκατ. πελάτες (-5,9%).
Αξίζει να σημειωθεί πως στο επενδυτικό πλάνο της εταιρείας φέτος είναι το λανσάρισμα πλατφόρμας – Marketplace στην Τσεχία και τη Σλοβακία.
Άξιον αναφοράς είναι επίσης το γεγονός ότι η Allegro έχει τοποθετήσει τις δικές της θυρίδες, τα One Box, σε περισσότερα 2.500 σημεία.
Περισσότερες πληροφορίες, για την στρατηγική και την πορεία της εταιρείας, μπορείτε να βρείτε τόσο στην Ετήσια Έκθεση (αρχείο PDF) της εταιρείας όσο και στα πρόσφατα οικονομικά στοιχεία (αρχείο PDF) του τετάρτου τριμήνου του 2022.
Σχετικά άρθρα:
- Wildberries: Έσπασε το φράγμα των 20 δισ. ευρώ σε πωλήσεις
- Allegro: Προς εξαγορά της Mall Group αντί 881 εκατ. ευρώ
- Allegro: Μπήκε στο Χρηματιστήριο με αποτίμηση 14,9 δισ. ευρώ
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms
Απάντηση