Η Alibaba διασπάται σε 6 επιχειρηματικές οντότητες, εκ των οποίων 3 ηλεκτρονικού εμπορίου

Είναι κάτι που περιμέναμε εδώ και αρκετό καιρό από την Amazon, αλλά η Alibaba το τόλμησε. O κινεζικός κολοσσός του ηλεκτρονικού εμπορίου δήλωσε (“Alibaba Reorganizes To Unlock Value”) ότι θα διαχωρίσει τις δραστηριότητες του Ομίλου σε 6 επιχειρηματικές οντότητες, εκ των οποίων 3 ηλεκτρονικού εμπορίου.

The Alibaba Ecosystem has six major business groups and other investmentsΚάθε επιχειρηματικός όμιλος και εταιρεία μπορούν να επιδιώξουν εξωτερική χρηματοδότηση και να εισέλθουν στο χρηματιστήριο όταν είναι έτοιμες, ενώ κάθε μια απο τις επιχειρήσεις που θα προκύψουν απο την διάσπαση θα διοικείται από τον δικό της διευθύνοντα σύμβουλο και το δικό της διοικητικό συμβούλιο. Εξαίρεση αποτελεί ο εμπορικός όμιλος Taobao Tmall, ο οποίος θα παραμείνει εξ ολοκλήρου στην Alibaba.

The six major business groups that we plan to establish are:

Taobao Tmall Business Group (including Taobao, Tmall, Taobao Deals, Taocaicai, 1688.com and other businesses), with Trudy Dai serving as chief executive officer;

Local Services Group (including Amap, Ele.me and other businesses), with Yongfu Yu serving as chief executive officer;

Global Digital Business Group (including Lazada, AliExpress, Trendyol, Daraz, Alibaba.com and other businesses), with Fan Jiang serving as chief executive officer;

Cloud Intelligence Group (including cloud, AI, DingTalk and other businesses), with Daniel Zhang serving as chief executive officer in addition to his responsibilities as Alibaba Group’s chairman and chief executive officer;

Cainiao Smart Logistics, with Lin Wan serving as chief executive officer; and

Digital Media and Entertainment Group (including Youku, Alibaba Pictures and other businesses), with Luyuan Fan serving as chief executive officer.

Each business group will also have the flexibility to raise outside capital and potentially to seek its own IPO, with the exception of Taobao Tmall Business Group, which will remain wholly-owned by Alibaba Group.

Σημειώνεται ότι ο όμιλος Alibaba έχει ήδη προβεί στις απαραίτητες προσαρμογές στην παρουσίαση των οικονομικών καταστάσεων.

Ο κινεζικός κολοσσός του ηλεκτρονικού εμπορίου διατηρεί την τρίτη θέση στην παγκόσμια κατάταξη -βάσει καθαρών εσόδων- πλατφορμών στο ηλεκτρονικό εμπόριο, πίσω από την Amazon με έσοδα 514 δισ. δολάρια και την JD.com με έσοδα 151,7 δισ. δολάρια.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, Trends

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: