Η γαλλική αλυσίδα αθλητικών ειδών Decathlon ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις του ομίλου ανήλθαν κατά τη χρήση του 2022 στα 15,4 δισ. ευρώ, αυξημένες κατά 12% σε σχέση με το προηγούμενη χρήση, ενώ οι πωλήσεις μέσω του ηλεκτρονικού της καναλιού διαμορφώθηκαν σε 2,6 δισ. ευρώ, μειωμένες κατά 4%. Ως αποτέλεσμα, το μερίδιο του ηλεκτρονικού εμπορίου στις λιανικές πωλήσεις της Decathlon διαμορφώθηκε στο 17%, από 21% το 2021.
Σε επίπεδο δημοσιευμένων αποτελεσμάτων η εταιρεία εμφάνισε καθαρά κέρδη 923 εκατ. ευρώ έναντι 913 εκατ. ευρώ το 2021.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Decathlon στη γερμανική αγορά εμφάνισε πωλήσεις – ρεκόρ ύψους 1,06 δισ. ευρώ, αυξημένες κατά 28,4% σε σχέση με το 2021, με τις ηλεκτρονικές πωλήσεις να αντιπροσωπεύουν το 28% των συνολικών πωλήσεων.
Ομοίως, οι πωλήσεις στη γαλλική αγορά αυξήθηκαν κατά 12% στα 4,7 δισ. ευρώ, με τις ηλεκτρονικές πωλήσεις να αντιπροσωπεύουν το 15% του συνολικού τζίρου.
H Decathlon στην Ελλάδα
Στην ελληνική αγορά οι πωλήσεις της εταιρείας το 2021 «έτρεξαν» με ρυθμό αύξησης 71%, ανερχόμενες στα 11,1 εκατ. ευρώ από 6,5 εκατ. ευρώ το 2020, ενώ τα αποτελέσματα προ φόρων για τη χρήση 2021 ανήλθαν σε κέρδη ύψους 410,934.02 ευρώ έναντι κερδών ύψους 62,331.95 ευρώ το 2020.
Ειδικότερα, η διοίκηση του Ομίλου επισημαίνει (αρχείο PDF):
Το 2021 ήταν μία καλύτερη χρονιά για την εταιρεία σε σχέση με το 2020 παρά την έξαρση της πανδημίας COVID-19 και τα περιοριστικά μέτρα που ίσχυαν και στην Ελλάδα, όπως και σε άλλες αγορές παγκοσμίως.
Παρά τις αντίξοες επιχειρηματικά συνθήκες, η Εταιρεία κατόρθωσε να καταγράψει αύξηση του κύκλου εργασιών της κατά 4,600,656.76 ευρώ, η οποία προέρχεται κατά βάση από το άνοιγμα του νέου υποκαταστήματος στο Αιγάλεω και κρίνεται ικανοποιητική σε σχέση με την αγορά και τον κλάδο, που δραστηριοποιείται η Εταιρεία.
Η Decathlon στην Ελλάδα ξεκίνησε πρώτη φορά την λειτουργία της το 2018 με κατάστημα στο εμπορικό κέντρο Mare West στην Κόρινθο, ενώ σήμερα λειτουργεί συνολικά 3 καταστήματα.
Ο γαλλικός κολοσσός που μετρά πάνω από 1750 καταστήματα σε 59 χώρες και 105.000 άτομα προσωπικό περίπου, διαθέτει επίσης και πλατφόρμα second-hand.
Σχετικά άρθρα:
- Decathlon: Ηλεκτρονικές πωλήσεις 3 δισ. ευρώ (+30%) το 2021
- Η Decathlon μετασχηματίζει το eShop της σε πλατφόρμα – marketplace
- Decathlon: Πωλήσεις 12,4 δισ. ευρώ (+9%) το 2019
- Decathlon: Με πωλήσεις 11 δισ. ευρώ δρομολογεί την είσοδό της στην ελληνική αγορά
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion, Multichannel Commerce
Απάντηση