Μετά την νοτιο-κορεατική Coupang, και η ρωσική Wildberries έσπασε το φράγμα των 20 δισ. ευρώ σε πωλήσεις. Η αποκαλούμενη «ρωσική Amazon» ανακοίνωσε πωλήσεις σε όρους GMV ύψους 1,67 τρισ. ρούβλια για το 2022, αυξημένες κατά 98% σε σχέση με το 2021.

Η H&M ήταν μεταξύ μιας σειράς ξένων εταιρειών που αποχώρησαν από τη Ρωσία πέρυσι μετά την εισβολή της Μόσχας στην Ουκρανία. Τώρα η H&M διαθέτει τα ρούχα της στην Wildberries.
Οι λιανικές πωλήσεις προϊόντων ανήλθαν στα 1,44 τρισ. ρούβλια, ενώ οι πωλήσεις υπηρεσιών ανήλθαν στα 230 δισ. ρούβλια.
Buyers purchased 1.9 billion products through Wildberries, which is 81% more than in 2021. The number of orders has reached 1.5 billion (+88%).
The volume of investments in the construction of logistics centers amounted to 28.3 billion rubles.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία λειτουργεί κέντρα logistics στις χώρες όπου αυτή δραστηριοποιείται, συνολικής εκτάσεως 2.700.000 τ.μ., ενώ λειτουργεί και σημεία παραλαβής (pick up points).Η Wildberries κατατάσσεται στην πρώτη δεκάδα των κορυφαίων -βάσει τζίρου- ηλεκτρονικών καταστημάτων-πλατφορμών του κόσμου. Την ανανεωμένη κατάταξή της για το έτος 2022, θα σας την παρουσιάσουμε σε προσεχές άρθρο μας.
Σχετικά άρθρα:
- Wildberries: Έσπασε το φράγμα των 3 δισ. ευρώ το 2019
- Ozon: Άντλησε περίπου 1,3 δισ. δολάρια από την IPO
Categories: E-Beauty, e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Consumer Electronics, E-Fashion, Logistics
Απάντηση