Με πωλήσεις ύψους 325 εκατ. δολάρια, η αμιγώς διαδικτυακή τεχνολογική πλατφόρμα Oddity, που προσφέρει D2C μάρκες-προϊόντα ομορφιάς, όπως η II Makiage και η SpoiledChild, κατέθεσε αίτηση για αρχική δημόσια προσφορά (IPO) στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, καταδεικνύοντας με εμφατικό τρόπο πως μπορούν να πωληθούν τα προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς αποκλειστικά μέσω του διαδικτύου.
Προς το σκοπό αυτό, η Oddity, με έδρα τη Νέα Υόρκη, κέντρο έρευνας και ανάπτυξης στο Τελ Αβίβ στο Ισραήλ και εργοστάσιο βιοτεχνολογίας στη Βοστώνη, κάνει χρήση της video-on-demand πλατφόρμας της Influencer Kenzza, η οποία, έναντι προμήθειας, δημιουργεί περιεχόμενο-βίντεο για σχεδόν κάθε τύπο δέρματος, διοχετεύοντάς το σε όλων των ειδών μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η πλατφόρμα της Influencer θα χρησιμεύσει ως σημείο εκκίνησης και για άλλες μάρκες (η εταιρεία ετοιμάζει να λανσάρει ένα τρίτο D2C Brand), ενώ η εταιρεία σκοπεύει να επικεντρωθεί μελλοντικά σε προσωποποιημένες σειρές καλλυντικών αντί της προσέγγισης «μια λύση για όλους».
Μάλιστα, το λανσάρισμα της SpoiledChild το 2022, αποτελεί παράδειγμα των εσωτερικών δυνατοτήτων έρευνας και ανάπτυξης της εταιρείας για τη δημιουργία ενός νέου εμπορικού σήματος, από την αρχή μέχρι το λανσάρισμά του, μέσα σε δεκαοκτώ μήνες.
Αυτή τη στιγμή η Oddity, η οποία εμφανίζει σαράντα εκατ. ενεργούς χρήστες, δραστηριοποιείται εκτός από την αγορά των ΗΠΑ και στις αγορές του Καναδά, Μ. Βρετανίας, Ηπειρωτικής Ευρώπης (Αυστρίας, Γερμανίας, Δανίας, Φιλανδίας, Ιρλανδίας, Ολλανδίας, Γαλλίας και Σουηδίας) και Αυστραλίας. Η κερδοφόρα εταιρεία, το 2022, εμφάνισε πωλήσεις ύψους 325 εκατ. δολάρια (+46%) εκ των οποίων το 27% προέρχεται από τις διεθνείς αγορές, ενώ το πρώτο τρίμηνο του 2023 οι πωλήσεις σημείωσαν αύξηση 83% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2022.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως περίπου το 46% των μετοχών της Oddity ανήκει στην επενδυτική εταιρεία L. Catterton, στην οποία συμμετέχουν οι γαλλικοί όμιλοι ειδών πολυτελείας Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH) και ο όμιλος Arnault.
Στο παρελθόν, σάς είχα αναλύσει με ποιον τρόπο οι νέες μικρές μάρκες του Ηλεκτρονικού Εμπορίου παίρνουν τη σκυτάλη από τις μεγάλες μάρκες ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών.
Σχετικά άρθρα:
- Notino: Στο 1 δισ. ευρώ ο τζίρος το 2022
- THG: Πωλήσεις 2,25 δισ. στερλίνες το 2022, αυξημένες κατά 3%
- Douglas: Στα επίπεδα των 1,2 δισ. ευρώ οι ηλεκτρονικές πωλήσεις το 2022
Categories: E-Beauty, e-commerce, M-Commerce, On-Demand Commerce, Social Commerce
Απάντηση