Η Edeka θα επενδύσει επιπλέον 250 εκατ. ευρώ στην Picnic

Δύο χρόνια από τον τελευταίο γύρο χρηματοδότησης, τον Σεπτέμβριο του 2021, η Picnic φαίνεται να αναζητά νέα κεφάλαια ύψους 500 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με την Lebensmittelzeitung, η γερμανική αλυσίδα λιανεμπορίου Edeka, σκοπεύει να αυξήσει το ποσοστό της που κατέχει στην ολλανδική εταιρεία από το 20% που είναι σήμερα στο 25%, επενδύοντας επιπλέον 250 εκατ. ευρώ.

Όσον αφορά τις οικονομικές επιδόσεις της εταιρείας το 2022, χαμηλότερα των εκτιμήσεων διαμορφώθηκαν τα έσοδα και ως εκ τούτου δεν κατάφερε να σπάσει το φράγμα του ενός δισ. ευρώ, σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε πριν λίγες εβδομάδες το ταχύτερα αναπτυσσόμενο mobile σουπερμάρκετ στον κόσμο.

Ειδικότερα, τα καθαρά έσοδα ανήλθαν σε 918 εκατ. ευρώ το 2022 έναντι 719 εκατ. ευρώ το 2021, αυξημένα κατά 28%, ενώ τα αποτελέσματα εκμετάλλευσης εμφανίζονται ζημιογόνα κατά 208,7 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 114,7 εκατ. ευρώ το 2021. Οι ζημίες αυτές προήλθαν κυρίως λόγω των επενδύσεων στον τομέα των logistics και στην γεωγραφική επέκταση των δραστηριοτήτων της.

Η εταιρεία εξυπηρετεί αυτή τη στιγμή συνολικά 200 πόλεις σε Ολλανδία, Γερμανία και Γαλλία, ενώ για φέτος προσδοκά πωλήσεις ύψους 1 δισ. ευρώ.

Όπως είχαμε αναφέρει σε παλαιότερο άρθρο μας, η διαφοροποίηση της Picnic έναντι των άλλων οnline αγορών σουπερμάρκετ έγκειται στην καινοτόμο προσέγγιση λειτουργίας του.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Food, Location Based Services, M-Commerce, On-Demand Commerce

Tags: , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

%d