Picnic: Έσοδα στα 165 εκατ. ευρώ, με αύξηση 143%, στη Γερμανία

Λίγο πριν από τη δημοσίευση των επίσημων οικονομικών αποτελεσμάτων και την επιβεβαίωση του ύψους των συνολικών πωλήσεων ύψους 1 δισ. ευρώ για το 2021, η Picnic στη Γερμανία ανακοίνωσε στην Bundesanzeiger (ομοσπονδιακή εφημερίδα) αύξηση των εσόδων κατά 143%, με αυτά να ανέρχονται στα 165 εκατ. ευρώ από 77,4 εκατ. ευρώ του 2020 -μέγεθος ελαφρώς χαμηλότερο των εκτιμήσεών της.

Το παραπάνω γεγονός οφείλεται τόσο στην πανδημία COVID όσο στην έλλειψη εργατικού δυναμικού, με αποτέλεσμα το ταχύτερα αναπτυσσόμενο mobile σουπερμάρκετ στον κόσμο να προβεί στη Γερμανία σε άνοιγμα 9 νέων αγορών– τοποθεσιών (για συνολικά 3 εκατ. νοικοκυριά), αντί των 15 που είχαν προγραμματίσει.

Μολονότι ο κύκλος εργασιών ήταν χαμηλότερος των προσδοκιών, το λειτουργικό αποτέλεσμα διαμορφώθηκε εντός των στόχων για τη χρονιά, ήτοι ζημία ύψους 58 εκατ. ευρώ.

Λαμβάνοντας υπόψη ότι η εταιρεία στη Γερμανία το 2021 απαριθμούσε (αρχείο PDF) 320 χιλ. νοικοκυριά, η μέση ετήσια δαπάνη ανά νοικοκυριό-πελάτη ανήλθε περίπου σε 516 ευρώ.

The number of Picnic customers has more than doubled, from 150,000 in December 2020 to over 320,000 in December 2021

Για το 2022, η Picnic προβλέπει έσοδα ύψους 280 εκατ. ευρώ και ζημίες ύψους 68 εκατ. ευρώ.

Επεκτείνει τις υπηρεσίες της στη γερμανική και τη γαλλική αγορά

Η Picnic δραστηριοποιείται στην ολλανδική και γερμανική αγορά, ενώ από τον περασμένο Μάιο δραστηριοποιείται και στη γαλλική αγορά. Μάλιστα, ήδη για το 2023 προγραμματίζεται το λανσάρισμα των υπηρεσιών της στις πόλεις του Βερολίνου, του Αμβούργου, της Φρανκφούρτης και του Παρισιού.

Υπενθυμίζεται ότι, εκτός από την ολλανδική Picnic, στη γερμανική αγορά δραστηριοποιείται και η τσεχική Rohlik, με το σήμα Knuspr, ενώ στα σκαριά βρίσκεται η είσοδος της νορβηγικής Oda.

Το ερώτημα που πρέπει να θέσουν οι έλληνες λιανέμποροι και τα ελληνικά online σουπερμάρκετ είναι: Τι θα συνέβαινε εάν η ολλανδική Picnic ή/και η τσέχικη Rohlik αποφάσιζαν να έρθουν στην ελληνική αγορά;

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Food, Location Based Services, M-Commerce, On-Demand Commerce

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: