Oddity: Χρονιά ρεκόρ σε όλα τα επίπεδα το 2023

Σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία της για το 2023, ρεκόρ καθαρών πωλήσεων ύψους 509 εκατ. δολαρίων, αυξημένων κατά 57% έναντι αυτών του 2022, ρεκόρ κερδών ύψους 59 εκατ. δολαρίων, αυξημένων κατά 169% σε ετήσια βάση αλλά και ρεκόρ ελεύθερων ταμειακών ροών ύψους 85 εκατ. δολάρια πέτυχε η σχετικά νεοσύστατη αμιγώς διαδικτυακή επιχείρηση, η Oddity, η οποία  προσφέρει μέσω της πλατφόρμας της D2C μάρκες-προϊόντα ομορφιάς.

2023 Full-Year results – A record year for ODDITYTο μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων – το 81% (414 εκατ. δολάρια) – προήλθε από την αγορά των ΗΠΑ, ενώ οι υπόλοιπες γεωγραφικές αγορές αντιπροσωπεύουν το 19% (94,6 εκατ. δολάρια) επί των συνολικών πωλήσεων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, μέσα σε μόλις 5 χρόνια, η πελατειακή βάση της εισηγμένης εταιρείας που πέρυσι άντλησε 424 εκατ. δολάρια από την IPO στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, ξεπέρασε τους 50 εκατ. ενεργούς χρήστες, ενώ συνέλλεξε και ανέλυσε περισσότερα από 2 δισ. δεδομένα από την αλληλεπίδραση των χρηστών με τις ιστοσελίδες της.

Οι D2C Μάρκες II Makiage και η SpoiledChild

Η εταιρεία προσφέρει μια μεγάλη γκάμα προϊόντων ομορφιάς και ευεξίας, με τα προϊόντα της να έχουν σχεδιαστεί ειδικά για την πελατειακή της βάση και για απευθείας πωλήσεις στους καταναλωτές (D2C) αλλά και το διαδίκτυο, ενώ οι τιμές των προϊόντων κυμαίνονται από 20 έως 100 δολάρια ανά τεμάχιο, με υψηλότερες τιμές για τα πιο επιλεκτικά προϊόντα της.

Η μάρκα IL MAKIAGE, το πρώτο εμπορικό σήμα της, είναι σύμφωνα με την εταιρεία, το μεγαλύτερο Brand ομορφιάς στο διαδίκτυο στις ΗΠΑ και σύμφωνα με τη διοίκηση, στοχεύει σε πωλήσεις 1 δισ. δολαρίων το 2025.

Το δεύτερο εμπορικό σήμα της, το SpoiledChild, το οποίο η εταιρεία πρωτολάνσαρε το 2022, προσφέρει διάφορες κατηγορίες προϊόντων ευεξίας, συμπεριλαμβανομένων προϊόντων για τα μαλλιά και το δέρμα. Μάλιστα, το συγκεκριμένο Brand εμφάνισε αυξημένες πωλήσεις κατά 325% και έφτασε τα 110 εκατ. δολάρια σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

Έρχονται δύο νέα Brand

Πέρυσι, η εταιρεία είχε ανακοινώσει ότι ετοιμάζει να λανσάρει ένα τρίτο D2C Brand, ένα εμπορικό σήμα για το δέρμα και το σώμα, ενώ δεν έκανε γνωστό την κατηγορία του τέταρτου εμπορικού σήματος. Σύμφωνα με τη διοίκηση, το λανσάρισμα και των δύο νέο εμπορικών σημάτων θα πραγματοποιηθεί μέσα στο 2025.

Πέρυσι, επίσης, η εταιρεία δημιούργησε το ODDITY LABS, ένα κέντρο έρευνας και ανάπτυξης στο Τελ Αβίβ στο Ισραήλ και ένα εργοστάσιο βιοτεχνολογίας στη Βοστώνη, για να φέρει τη βιοτεχνολογία και την ανακάλυψη μορίων στην αγορά ομορφιάς και ευεξίας, βασισμένη σε δεδομένα της τεχνητής νοημοσύνης.

Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία κάνει χρήση της video-on-demand πλατφόρμας της Influencer Kenzza, η οποία, έναντι προμήθειας, δημιουργεί περιεχόμενο-βίντεο- για σχεδόν κάθε τύπο δέρματος, διοχετεύοντάς το σε όλα τα είδη μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Μετασχηματισμός της βιομηχανίας προϊόντων ομορφιάς

Η ODDITY αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα για το πως το διαδίκτυο και η ψηφιοποίηση ως ανατρεπτική καινοτομία επιφέρουν την πλήρη αναδιαμόρφωση στην αλυσίδα των αξιών (Value Chain) στο επιχειρηματικό μοντέλο της βιομηχανία προϊόντων ομορφιάς, με αποτέλεσμα τoν μετασχηματισμό τους και τη «ψηφιακή εκθρόνιση» των κατεστημένων επιχειρήσεων από τους νεοφυείς ψηφιακούς επιτιθέμενους.

Όπως εξηγεί η αμερικανικό-ισραηλινή εταιρεία, αυτή γνωρίζει όχι μόνο τη ρουτίνα μακιγιάζ των πελατών, αλλά έχει επίσης μια ολιστική γνώση περί του δέρματος, των μαλλιών, το μακιγιάζ και την ευεξία των πελατών της, προσφέροντας μια εξαιρετικά εξατομικευμένη εμπειρία ομορφιάς, η οποία με τη σειρά της αυξάνει την πιστότητα των πελατών και το ποσοστό επαναγορών.

Σχετικά άρθρα:



Categories: Business Models, E-Beauty, e-commerce, On-Demand Commerce, Social Commerce, Trends

Tags: , , , , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.