Η Oddity άντλησε 424 εκατ. δολάρια από την IPO

Πριν από λίγες μέρες, η Oddity έκανε το αδύνατο, δυνατό, καθώς πριν από το καλοκαίρι, η σχετικά νεοσύστατη αμιγώς online εταιρεία, που προσφέρει D2C μάρκες-προϊόντα ομορφιάς, άντλησε 424 εκατ. δολάρια από την αρχική δημόσια προσφορά μετοχών (IPO) στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.

Στην αρχική δημόσια εγγραφή της η εταιρεία πέτυχε τιμή 35 δολάρια ανά μετοχή και στην πρώτη ημέρα διαπραγμάτευσης η μετοχή της έκλεισε στα 47,53 ευρώ, γεγονός που της προσέδωσε κεφαλαιοποίηση ύψους 2,7 δισ. δολαρίων. Σημειώνεται ότι αρχικά η εταιρεία είχε θέσει ως στόχο το εύρος τιμών μεταξύ 32 και 34 δολαρίων ανά μετοχή για τη διάθεση 12,1 εκατομμυρίων μετοχών.

Αυτή τη στιγμή η Oddity, η οποία εμφανίζει σαράντα εκατ. ενεργούς χρήστες, δραστηριοποιείται εκτός από την αγορά των ΗΠΑ και στις αγορές του Καναδά, Μ. Βρετανίας, Ηπειρωτικής Ευρώπης (Αυστρίας, Γερμανίας, Δανίας, Φιλανδίας, Ιρλανδίας, Ολλανδίας, Γαλλίας και Σουηδίας) και Αυστραλίας. Η κερδοφόρα εταιρεία, το 2022, εμφάνισε πωλήσεις ύψους 325 εκατ. δολάρια (+46%) εκ των οποίων το 27% προέρχεται από τις διεθνείς αγορές, ενώ το πρώτο τρίμηνο του 2023 οι πωλήσεις σημείωσαν αύξηση 83% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2022.

Την ίδια στιγμή που η Oddity «γιόρτασε» την είσοδό της στο αμερικανικό χρηματιστήριο Nasdaq, η τσεχική Notino γιόρτασε με εκδήλωση την επίτευξη τζίρου 1 δισεκατομμυρίου ευρώ.

Σχετικά άρθρα:



Categories: E-Beauty, e-commerce, M-Commerce, On-Demand Commerce, Social Commerce

Tags: , , , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: