Η Etsy πούλησε την Elo7 μόλις 24 μήνες μετά την απόκτησή της, καθώς η εξέλιξη των εργασιών της αποδείχθηκε τελικά κατώτερη των προσδοκιών. Υπενθυμίζεται ότι η Etsy είχε αποκτήσει τη βραζιλιάνικη πλατφόρμα marketplace χειροποίητων και προσωποποιημένων αντικειμένων, τον Ιούνιο του 2021, έναντι 217 εκατ. δολάρια.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση (αρχείο PDF) της Enjoei, η μεγαλύτερη διεθνής πλατφόρμα χειροποίητων και προσωποποιημένων αντικειμένων Etsy, σύναψε συμφωνία με την εισηγμένη βραζιλιάνικη εταιρεία Enjoei S.A για την πώληση της Elo7.
Το 2022, η Elo7 εμφάνισε GMV ύψους 500 εκατ. ρεάλ, ενώ απαριθμεί περισσότερους από 50 χιλιάδες ενεργούς εμπόρους – πωλητές και περισσότερους από 1,6 εκατ. ενεργούς αγοραστές.
Μετά το κλείσιμο της συναλλαγής, που αναμένεται να ολοκληρωθεί το τρίτο τρίμηνο του 2023, το “House of Brands” της Etsy θα περιλαμβάνει την Etsy, την πλατφόρμα Marketplace μουσικών οργάνων Reverb αλλά και την εταιρεία Second Hand Depop.
Σχετικά άρθρα:
- Etsy: Αύξηση πωλήσεων κατά 30% στα 13,5 δισ. δολάρια το 2021
- Η Etsy προχώρησε στην εξαγορά και της βραζιλιάνικης Elo7 έναντι 217 εκατ. δολάρια
- Η Etsy εξαγοράζει την εταιρεία Second Hand Depop έναντι 1,625 δισ. δολαρίων
- Etsy: Διπλασιασμός πωλήσεων – Έσπασε το φράγμα των 10 δισ. δολαρίων
- Etsy: Εξαγοράζει την πλατφόρμα Marketplace μουσικών οργάνων της Reverb προς 275 εκατ. δολάρια
- Νέα χρηματοδότηση 62 εκατ. δολάρια στη Depop για το «κινητό» επιχειρείν μόδας των Millennials
- Depop: Το «κινητό» επιχειρείν μόδας των Millennials
- Etsy: Μια γυναικεία υπόθεση
- Etsy: Από ρεκόρ σε ρεκόρ
Categories: DIY-Commerce, e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion, On-Demand Commerce, Sharing Commerce, Social Commerce
Απάντηση