Etsy: Πούλησε την Elo7 24 μήνες μετά την απόκτησή της

Η Etsy πούλησε την Elo7 μόλις 24 μήνες μετά την απόκτησή της, καθώς η εξέλιξη των εργασιών της αποδείχθηκε τελικά κατώτερη των προσδοκιών. Υπενθυμίζεται ότι η Etsy είχε αποκτήσει τη βραζιλιάνικη πλατφόρμα marketplace χειροποίητων και προσωποποιημένων αντικειμένων, τον Ιούνιο του 2021, έναντι 217 εκατ. δολάρια.

Etsy’s House of Brands in 2022 include the global marketplaces Etsy, Reverb, Depop, and elo7.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση (αρχείο PDF) της Enjoei, η μεγαλύτερη διεθνής πλατφόρμα χειροποίητων και προσωποποιημένων αντικειμένων Etsy, σύναψε συμφωνία με την εισηγμένη βραζιλιάνικη εταιρεία Enjoei S.A για την πώληση της Elo7.

Το 2022, η Elo7 εμφάνισε GMV ύψους 500 εκατ. ρεάλ, ενώ απαριθμεί περισσότερους από 50 χιλιάδες ενεργούς εμπόρους – πωλητές και περισσότερους από 1,6 εκατ. ενεργούς αγοραστές.

Μετά το κλείσιμο της συναλλαγής, που αναμένεται να ολοκληρωθεί το τρίτο τρίμηνο του 2023, το “House of Brands” της Etsy θα περιλαμβάνει την Etsy, την πλατφόρμα Marketplace μουσικών οργάνων Reverb αλλά και την εταιρεία Second Hand Depop.

Σχετικά άρθρα:



Categories: DIY-Commerce, e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion, On-Demand Commerce, Sharing Commerce, Social Commerce

Tags: , , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: