Μετά την κατακόρυφη πτώση των εσόδων της και αφού πέρασε στα χέρια του διαχειριστή του marketplace Qoo10 έναντι 173 εκατ. δολαρίων, η Wish λέει «αντίο» με πωλήσεις 287 εκατ. δολάρια το 2023, μειωμένες κατά 50% σε σχέση με το 2022 και με μια πελατειακή βάση μόλις 7 εκατομμυρίων ενεργών πελατών.
Υπενθυμίζεται ότι το 2019 η εταιρεία αριθμούσε 62 εκατ. ενεργούς πελάτες, ενώ ο κύκλος εργασιών της ανέρχονταν στα 1,9 δισ. δολάρια.
Η Wish, λοιπόν, το άλλοτε χαρακτηριστικό παράδειγμα επιχείρησης του «νέου» εμπορίου η οποία προσέγγιζε το ηλεκτρονικό εμπόριο αποκλειστικά μέσω της κινητής διάστασής του και που «άνοιξε» τον δρόμο στη Shein, την Temu και την παρέα της, λέει «αντίο» στο κινητό επιχειρείν.
Με ενδιαφέρον θα παρακολουθήσουμε το επόμενο χρονικό διάστημα αν η TikTok θα γίνει η επόμενη Wish.
Σχετικά άρθρα:
- Στα χέρια του marketplace Qoo10 η Wish έναντι 173 εκατ. δολαρίων
- Wish: Κατακόρυφη πτώση 73% των εσόδων το 2022, έχασε 25 εκατ. πελάτες
- Wish: Η «κατρακύλα» συνεχίζεται – Αποκαλύπτει τη νέα της εταιρική ταυτότητα
- Καταρρέουν οι πωλήσεις της Wish και αποσύρεται από 79 χώρες
- Wish: Αύξηση πωλήσεων 75%, διεύρηνση ζημιών το τρίμηνο
- Wish: Αύξηση τζίρου 34% στα 2,5 δισ. δολάρια και διευρυμένες ζημιές
- Το αίτημα για IPO αποκαλύπτει τον πραγματικό αριθμό πελατών της Wish
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, Location Based Services, M-Commerce
Απάντηση