Η γαλλική Vente-Privee, η πρωτοπόρος του επιχειρηματικού μοντέλου των Live Shopping Clubs (Flash Sales) απέκτησε τελικά την ισπανική Privalia (Η Vente-Privee θέλει να αποκτήσει την ισπανική Privalia) καθώς και το 51% της ελβετικής eboutic. Μετά τις εξαγορές της βελγικής Vente-Exclusive.com (Η Vente-Privee απέκτησε την πλειοψηφία της βελγικής Vente-Exclusive.com), της Privalia αλλά και της eboutic.ch, η Vente-Privee οδεύει ολοταχώς για τζίρο 3 δισ. ευρώ!
Πρόσφατα η γερμανική Bestsecret, μια μικρή και exclusive κοινότητα αγορών, με έδρα το Μόναχο εξαγόρασε την ελβετική Fashionfriends.ch. Η συγκεντροποίηση, λοιπόν, λαμβάνει χώρα και στην (ευρωπαϊκή) αγορά των Shopping Clubs.
Με το παρόν και το μέλλον των Shopping Clubs αλλά και το μεγάλο πρόβλημα των -Mass Market- Ηλεκτρονικών Καταστημάτων και επιχειρηματικών μοντέλων (η σχετικότητα και η παγίδα της προσέγγισης πολλαπλών κοινών-στόχος), όπως αυτό των Deal Sites είχα ασχοληθεί εκτενέστερα σε άλλα άρθρα μου.
Σχετικά άρθρα:
- Η Vente-Privee θέλει να αποκτήσει την ισπανική Privalia
- Η Vente-Privee απέκτησε την πλειοψηφία της βελγικής Vente-Exclusive.com
- Vente-Privee: Χαμηλότερες των εκτιμήσεων οι πωλήσεις της για το 2014
- Vente-Privee: Επεκτείνει τις δραστηριότητες της στον τομέα διασκέδασης μέσω εξαγοράς της Weezevent
- Η Vente-Privee διακόπτει πρόωρα τη συνεργασία της με την American Express
- Vente-Privee: KOOROO – η νέα υπηρεσία της για την προώθηση νέων προϊόντων
- Vente-Privee: Το Conversion Rate ανέρχεται στο 6,5%
- Η σχετικότητα και η παγίδα της προσέγγισης πολλαπλών κοινών-στόχος
- Vente-Privee: Στοχεύει σε πωλήσεις 1,84 δισ. ευρώ για το 2014
- Zulily και το μέλλον των Shopping Clubs
- Vente Privee: Πωλήσεις 1,6 δισ. ευρώ για το 2013
- Vente Privee: Πωλήσεις 1,3 δισ. ευρώ για το 2012
- Vente Privee: Πωλήσεις 1,1 δισ. ευρώ αυξημένες κατά 11%
- Shopping Clubs: Το παρόν και το μέλλον των Outlet 2.0
Categories: e-commerce, E-Fashion, Shopping Clubs
Απάντηση