Η Rakuten αποχωρεί από την Αγγλία, την Αυστρία και την Ισπανία

Η Rakuten, στα πλαίσια της νέας επιχειρησιακής της στρατηγικής Vision 2020 (αρχείο PDF), η οποία ελήφθη εξαιτίας κυρίως των υψηλών αποσβέσεων, αποχωρεί („Rakuten Reviews Operations to Ensure European Business Is Future Fit“) από την αγγλική (υπενθυμίζω ότι η Rakuten είχε εξαγοράσει την αγγλική Buy.com το 2011, καταβάλλοντας το ποσό των 250 εκατ. ευρώ), την αυστριακή και ισπανική αγορά, ενώ μένει (τουλάχιστον προς το παρόν) στη γερμανική αγορά.

Rakuten Vision 2020 Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα (αρχείο PDF) της οικονομικής χρήσης για το 2015, οι συνολικές πωλήσεις της ανήλθαν στα 6,3 δισ. δολάρια (αύξηση 19%) εμφανίζοντας κέρδη της τάξεως των 393 εκατ. δολαρίων, έναντι κερδών ύψους 542 εκατ. δολαρίων της αντίστοιχης χρονικής περιόδου του 2014.

Rakuten GermanyΤελικά, ο γιαπωνέζικος γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου, μετά από περίπου πέντε χρόνια δραστηριοποίησης στην ευρωπαϊκή αγορά, ανήκει αναμφισβήτητα στους ηττημένους (E-Commerce 2020: Κερδισμένοι και ηττημένοι) καθώς δεν πέτυχε τον αρχικό στόχο του, ήτοι την καθιέρωσή του ως τον μεγαλύτερο παίκτη στο ηλεκτρονικό εμπόριο, περνώντας ακόμα και την Amazon.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, E-Commerce Platforms

Ετικέτες:

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: