Η Rakuten, στα πλαίσια της νέας επιχειρησιακής της στρατηγικής Vision 2020 (αρχείο PDF), η οποία ελήφθη εξαιτίας κυρίως των υψηλών αποσβέσεων, αποχωρεί („Rakuten Reviews Operations to Ensure European Business Is Future Fit“) από την αγγλική (υπενθυμίζω ότι η Rakuten είχε εξαγοράσει την αγγλική Buy.com το 2011, καταβάλλοντας το ποσό των 250 εκατ. ευρώ), την αυστριακή και ισπανική αγορά, ενώ μένει (τουλάχιστον προς το παρόν) στη γερμανική αγορά.
Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα (αρχείο PDF) της οικονομικής χρήσης για το 2015, οι συνολικές πωλήσεις της ανήλθαν στα 6,3 δισ. δολάρια (αύξηση 19%) εμφανίζοντας κέρδη της τάξεως των 393 εκατ. δολαρίων, έναντι κερδών ύψους 542 εκατ. δολαρίων της αντίστοιχης χρονικής περιόδου του 2014.
Τελικά, ο γιαπωνέζικος γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου, μετά από περίπου πέντε χρόνια δραστηριοποίησης στην ευρωπαϊκή αγορά, ανήκει αναμφισβήτητα στους ηττημένους (E-Commerce 2020: Κερδισμένοι και ηττημένοι) καθώς δεν πέτυχε τον αρχικό στόχο του, ήτοι την καθιέρωσή του ως τον μεγαλύτερο παίκτη στο ηλεκτρονικό εμπόριο, περνώντας ακόμα και την Amazon.
Σχετικά άρθρα:
- Rakuten: 900 εκατ. δολάρια για τη στρατηγική εξαγορά της Viber
- Rakuten: 200 εκατ. δολάρια για την εξαγορά της Viki, μιας πλατφόρμας Video Streaming με υπότιτλους
- Rakuten: Εξαγορά της Webgistix
- Rakuten: Σε τροχιά ανάπτυξης και εξαγορά της ADS
- Rakuten: Καινοτομία στην εξυπηρέτηση των εμπόρων
- Rakuten: Η στρατηγική του «ευτυχές» Ηλεκτρονικού Επιχειρείν
- Ψηφιακές αλχημείες: Etro, Rakuten
- Ψηφιακές αλχημείες: Buy.com, M-Commerce
- Pinterest: Επένδυση 100 εκατ. δολάρια από τη Rakuten
- Exceed 2012 Berlin: Ποιά θέματα ξεχώρισαν στο συνέδριο
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms
Απάντηση