Ποια ήταν τα είκοσι δημοφιλέστερα άρθρα του neoecommerce.gr για το 2016; Όπως ήταν αναμενόμενο, η Αφίσα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου ήταν και πάλι το πλέον πολυδιαβασμένο άρθρο της χρονιάς που φεύγει. Επιπλέον, οι αναγνώστες του neoecommerce έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το e-Food. Δεν είναι τυχαίο, λοιπόν, το γεγονός ότι το άρθρο μου σχετικά με τον γίγαντα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου που περιμένει να τον ξυπνήσουν (δημοσιεύτηκε τον Νοέμβριο του 2011) ήταν το δεύτερο πιο πολυδιαβασμένο άρθρο της χρονιάς που μας πέρασε. Από τα άρθρα τα οποία δημοσιεύτηκαν το 2016, μεγαλύτερη επισκεψιμότητα είχαν τα άρθρα μου σχετικά με τις πιθανές στρατηγικές λύσεις για αξιόπιστη παράδοση στο «τελευταίο μίλι», την νέα υποχρέωση ενημέρωσης για τους διαδικτυακούς εμπόρους, τη στρατηγική της Alibaba για την ελληνική αγορά και το μελλοντικό εμπόριο, το Contextual Commerce και, τέλος, η ανάλυσή μου σχετικά με τη στρατηγική του Ηλεκτρονικού Εμπορίου των κατασκευαστών.
Την εικοσάδα των πιο δημοφιλών κειμένων συμπληρώνουν μεταξύ άλλων τα άρθρα-αναλύσεις μου σχετικά με τα Marketplaces: Τα επιχειρηματικά μοντέλα, που είναι οι πραγματικοί νικητές της συγκεντροποίησης, η ανάλυσή μου για το ποιοι θα είναι οι κερδισμένοι και οι ηττημένοι του νέου τοπίου που θα έχει δημιουργηθεί στην αγορά του Ηλεκτρονικού Εμπορίου σε τέσσερα χρόνια από τώρα και, τέλος, η ανάλυσή μου για τον ποιοι παίκτες κυριαρχούν στην ευρωπαϊκή Online αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς.
Ευχαριστώ όλους τους αναγνώστες και τους συνεργάτες μου που αγκάλιασαν την μέχρι σήμερα προσπάθειά μου, αυτές τις 1825 μέρες (5 χρόνια neoecommerce), και ευελπιστώ σε μια ακόμα πιο επιτυχημένη συνέχεια.
Χρόνια σας Πολλά!
Με τις θερμότερες ευχές μου για ένα υγιές, δημιουργικό και ευτυχισμένο 2017!
Παρακάτω ακολουθούν οι αναρτήσεις με την υψηλότερη επισκεψιμότητα για το έτος 2016:
- e-Poster
- eFood: Ο Γίγας που περιμένει να τον ξυπνήσουν
- 2012: Δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά
- Logistics: Οι πιθανές στρατηγικές λύσεις για αξιόπιστη παράδοση στο «τελευταίο μίλι»
- Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Έρχεται στις επόμενες μέρες η νέα υποχρέωση ενημέρωσης για τους διαδικτυακούς εμπόρους
- Οι πέντε μελλοντικές τάσεις του λιανεμπορίου
- Το BestPrice.gr λάνσαρε το πρώτο Facebook Messenger Bot στην ελληνική αγορά
- Η στρατηγική της Alibaba για την ελληνική αγορά και το μελλοντικό εμπόριο
- Με ποιον τρόπο το Contextual Commerce θα αλλάξει το Ηλεκτρονικό Εμπόριο
- Οι κατασκευαστές και η χάραξη στρατηγικής διάθεσης προϊόντων στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο
- Skroutz: Στα χνάρια της Amazon
- Marketplaces: Τα επιχειρηματικά μοντέλα, που είναι οι πραγματικοί νικητές της συγκεντροποίησης στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο
- eShoes: Η Zalando κάνει τζίρο αξίας 100 εκατ. ευρώ τον μήνα
- Blue Nile: Το κυρίαρχο ηλεκτρονικό κατάστημα πώλησης κοσμημάτων
- E-Commerce 2020: Κερδισμένοι και ηττημένοι
- Beauty: Ποιοι παίκτες κυριαρχούν στην ευρωπαϊκή Online αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς
- Στη Σουηδία άνοιξε το πρώτο ψιλικατζίδικο, χωρίς προσωπικό!
- Wish: Η νέα διάσταση του κινητού επιχειρείν
- Business Models: Τα κυριότερα υποδείγματα Επιχειρηματικών Μοντέλων Ηλεκτρονικού Εμπορίου
- Η εξέλιξη της στρατηγικής Ηλεκτρονικού Εμπορίου των κατασκευαστών επώνυμων προϊόντων
Σχετικά άρθρα:
- Τα είκοσι δημοφιλέστερα άρθρα του 2015
- Τα είκοσι δημοφιλέστερα άρθρα του 2014
- Τα είκοσι δημοφιλέστερα άρθρα του 2013
- Τα πιο δημοφιλή θέματα του 2012:
Φεβ ¦ Μαρ ¦ Απρ¦ Μαϊ ¦ Ιουν¦ Ιουλ¦ Αυγ¦ Σεπτ ¦ Οκτ ¦ Νοεμβ ¦ Δεκ
Categories: e-commerce, TOP Θέματα
Απάντηση