H Amazon λάνσαρε τα εικονικά Dash Buttons

Σχεδόν δύο χρόνια μετά το πρώτο λανσάρισμα των Dash Buttons (Amazon Dash Button: Ήρθε το «μαγικό κουμπί» για την παραγγελία επώνυμων ειδών νοικοκυριού), η Amazon φέρνει στην αγορά τα ψηφιακά – εικονικά Dash buttons. Αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά από τα Prime μέλη της και εμφανίζονται στις οθόνες των υπολογιστών και των έξυπνων κινητών.

amazon-virtual-dash-buttonsΕιδικότερα, η Amazon παράγει αυτόματα εξειδικευμένες παραλλαγές των παραπάνω ψηφιακών εικονιδίων ανάλογα με τις πρόσφατες παραγγελίες και τη συχνότητα παραγγελιών των πελατών της. Στον αντίποδα, οι πελάτες της μπορούν αναλόγως με τις προτιμήσεις τους, να δημιουργήσουν τα δικά τους ψηφιακά Dash Buttons, επιλέγοντας τα καταναλωτικά προϊόντα που αυτοί επιθυμούν.

Με την παραπάνω στρατηγική, η Amazon κάνει ακόμα πιο εύκολη υπόθεση τον ανεφοδιασμό καταναλωτικών αγαθών μέσω ενός κλικ, ενώ παράλληλα αποσκοπεί στη μαζική διείσδυση των Dash Buttons. Μάλιστα, δεν είναι καθόλου απίθανο να δούμε σε λίγο καιρό την Amazon να εμπλουτίζει το οικοσύστημα της παραπάνω υπηρεσίας της και με μια αντίστοιχη κινητή εφαρμογή.

Στο παρελθόν σάς είχα αναπτύξει το επιχειρηματικό μοντέλο των Dash Buttons (Amazon Dash Button: Τι ακριβώς καρπώνεται η Amazon από τους συνεργάτες της, τα Brands).

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, M-Commerce, On-Demand Commerce

Ετικέτες: , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: