Ο βασιλιάς των Shopping Clubs, η κινεζική Vipshop δημοσίευσε χθες τα προκαταρκτικά οικονομικά αποτελέσματα για το έτος 2016. Τα καθαρά έσοδα της Vipshop ανήλθαν στα 8,15 δισ. δολάρια παρουσιάζοντας αύξηση 40,8% σε σχέση με το 2015, ενώ το μικτό περιθώριο κέρδους αυξήθηκε στο 37,4%. Αν διατηρηθεί ο ίδιος ρυθμός ανάπτυξης, τότε είναι σχεδόν σίγουρο ότι φέτος, τα έσοδα αυτής θα ξεπεράσουν τα δέκα δισ. δολάρια.
Η συγκεκριμένη αύξηση οφείλεται κατά κύριο λόγο τόσο στην αύξηση κατά 42% των ενεργών πελατών της (από 36,6 εκατ. το 2015 σε 52,1 εκατ. πελάτες το 2016) όσο και στην αύξηση κατά 40% των συνολικών παραγγελιών (από 193.1 εκατ. παραγγελίες το 2015 σε 269,8 εκατ. παραγγελίες το 2015), αλλά και στην αύξηση των τακτικών πελατών της κατά 43% (από 24,4 εκατ. το 2015 σε 34,9 εκατ. το 2016) καθώς και στην αύξηση των αντίστοιχων επαναγορών.
Η Vipshop έχει ανοίξει τα «φτερά» της και στην ευρωπαϊκή αγορά μέσω εξασφάλισης μετοχικής συμμετοχής της τάξης του 30% στη γαλλική ShowroomPrive (Η VIPSHOP θέλει να αγοράσει μετοχές αξίας 30 εκατ. ευρώ στο πλαίσιο του IPO της ShowroomPrive), ενώ λειτουργεί συνολικά δέκα γραφεία και έξι αποθήκες/logistics στο εξωτερικό.
Πρόσφατα η Vipshop εξαγόρασε την Pui Fu, μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών πληρωμών, καταβάλλοντας το ποσό των 58,91 εκατ. δολαρίων.
Την πλήρη παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF).
Σχετικά άρθρα:
- Τα 10 δισ. δολάρια θα αγγίξουν σύντομα τα καθαρά έσοδα της Vipshop!
- Η VIPSHOP θέλει να αγοράσει μετοχές αξίας 30 εκατ. ευρώ στο πλαίσιο του IPO της ShowroomPrive
- Η Showroomprive ανακοίνωσε την είσοδο της στο Χρηματιστήριο
- Vipshop: Ο βασιλιάς των Shopping Clubs έκανε καθαρές πωλήσεις συνολικού ύψους 3,77 δισ. δολάρια το 2014
- Vipshop: Αύξηση των καθαρών εσόδων κατά 145,1% στα 1,7 δισ. δολάρια
- Vipshop: Ο ανταγωνιστής της Vente Privee..μιλάει κινεζικά
- Η Showroomprive επεκτείνεται και στην Ελλάδα
- Η σχετικότητα και η παγίδα της προσέγγισης πολλαπλών κοινών-στόχος
- Zulily και το μέλλον των Shopping Clubs
- Shopping Clubs: Το παρόν και το μέλλον των Outlet 2.0
Categories: e-commerce, Shopping Clubs
Απάντηση