Ο γερμανικός κολοσσός του διεθνές λιανεμπορίου όμιλος METRO AG αποχωρίστηκε την προηγούμενη εβδομάδα από την Media-Saturn, εισάγοντάς την στο χρηματιστήριο με τη νέα επωνυμία Ceconomy. Μετά τον διαχωρισμό (Διασπάται η Metro Group – Ποια είναι τα επόμενα βήματα της Media-Saturn), η κεφαλαιοποίησή της στο Χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης ανήλθε στα 3,2 δισ. ευρώ.
Με περιορισμένη διαδικτυακή στρατηγική, η νέα Ceconomy επιμένει στην πολυκαναλική στρατηγική της ( „Multi-channel is the winning model“ – αρχείο PDF), ήτοι τη συνεχή επένδυση σε φυσικά καταστήματα και όπου κυριαρχεί το υψηλό ποσοστό χρήσης της υπηρεσίας Click & Collect (42%).
Οι διαδικτυακές πωλήσεις της Media-Saturn αντιπροσωπεύουν μονάχα το 9% των συνολικών πωλήσεων, ενώ μεσοπρόθεσμα αυτή στοχεύει στο 12% – 15% των συνολικών πωλήσεων.
Κανείς δεν γνωρίζει ποια θα είναι τα επόμενα βήματα της Media-Saturn. Τα σενάρια θέλουν είτε αυτή να αναζητήσει κάποια στιγμή έναν νέο ιδιοκτήτη, είτε να συγχωνευτεί με άλλες αλυσίδες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών.
Σχετικά άρθρα:
- Media-Saturn: Ετοιμάζεται να μπει στο χρηματιστήριο με τη νέα επωνυμία Ceconomy – καταρρέει η Redcoon
- Διασπάται η Metro Group – Ποια είναι τα επόμενα βήματα της Media-Saturn;
- Η Media-Saturn ξεκινά το δικό της πρόγραμμα πιστότητας
- Spacelab: Η Media-Saturn εναποθέτει τις ελπίδες της σε «κοινές» νεοφυείς επιχειρήσεις
- Η Media-Saturn υλοποιεί το Spacelab, έναν επιχειρηματικό επιταχυντή αποκλειστικά για τον κλάδο των καταναλωτικών ηλεκτρονικών συσκευών
- H iBOOD.com έφερε 30 εκατ. ευρώ στο ταμείο της Media-Saturn
- Media-Saturn: Αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων 20% στα 1,8 δισ. ευρώ
- Media-Saturn: Υιοθετεί μια νέα στρατηγική με έμφαση την ανάπτυξη εξειδικευμένων ηλεκτρονικών καταστημάτων
- Media-Saturn: Απέκτησε την πλειοψηφία των μετοχών της ολλανδικής iBOOD.com
- Metro Group: Επενδύει σε νεοφυείς επιχειρήσεις
- Media-Saturn: Στο ηλεκτρονικό εμπόριο είμαστε ακόμα Junior Player
- Media-Saturn: Αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων για το 2012 στα 755 εκατ. ευρώ
- Media-Saturn: Με νέα στρατηγική και νέες ενέργειες
- Media Markt: Με «χθεσινό» ηλεκτρονικό εμπόριο τώρα και στην Ελλάδα
- Media-Saturn: Αδύναμες διαδικτυακές πωλήσεις εννιαμήνου
- Media-Saturn: Online τζίρος 348 εκατ. ευρώ με την βοήθεια της Redcoon
- Media-Saturn: Κάλιο αργά παρά ποτέ – με e-Shop!
Categories: Consumer Electronics, e-commerce
Απάντηση