Media-Saturn: Αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων 24% στα 2,4 δισ. ευρώ

H Ceconomy (Ο όμιλος Metro έβαλε την Media-Saturn στο χρηματιστήριο με την επωνυμία Ceconomy – αυτή αποτιμάται στα 3,2 δισ. ευρώ) δημοσιοποίησε σήμερα τα αποτελέσματα της οικονομικής χρήσης του 2016/2017. Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω στοιχεία, οι συνολικές πωλήσεις της Media-Saturn ανήλθαν στα 22,2 δισ. ευρώ καταγράφοντας αύξηση 1,9% σε σχέση με την οικονομική χρήση 2015/2016.

Οι διαδικτυακές πωλήσεις της Media-Saturn αυξήθηκαν κατά 23,9% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση στα 2,4 δισ. ευρώ. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις της Media-Saturn αντιπροσωπεύουν το 10,81% των συνολικών πωλήσεων της, ενώ μεσοπρόθεσμος στρατηγικός στόχος του ομίλου είναι ο τζίρος των διαδικτυακών πωλήσεων να αντιπροσωπεύει το είκοσι τοις εκατό των συνολικών πωλήσεων. Σημειώνεται ότι το ποσοστό χρήσης της υπηρεσίας Click & Collect αυξήθηκε από 42% σε 44%.

Υπενθυμίζω ότι ο παραπάνω όμιλος δραστηριοποιείται στην Ελλάδα μόνο με το δίκτυο της Media Markt, το οποίο αποτελείται από δώδεκα καταστήματα.

Πρόσφατα η Ceconomy εξαγόρασε το 24,33% των μετοχών της γνωστής γαλλικής αλυσίδας ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών Fnac Darty έναντι 452 εκατ. ευρώ.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce

Ετικέτες: , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: