Με το Amazon Key η Amazon αποκτά πρόσβαση και στο χώρο του αυτοκινήτου των πελατών της

Η Amazon ανακοίνωσε πρόσφατα την επέκτασης της υπηρεσίας της Amazon Key: Μέσω του του «In-Car Delivery» οι Premium πελάτες μπορούν να λαμβάνουν τις παραγγελίες τους και στο πορτ-μπαγκάζ των αυτοκινήτων τους.

Η παραπάνω δωρεάν υπηρεσία διατίθεται αρχικά μονάχα στις ΗΠΑ. Για να μπορέσει να χρησιμοποιηθεί το πορτ-μπαγκάζ ή το εσωτερικό του αυτοκινήτου ως «θυρίδα», θα πρέπει οι χρήστες – παραλήπτες να χορηγήσουν στην Amazon πρόσβαση στη λειτουργία ασφάλισης τους όχημά τους, μέσω μιας ειδικής εφαρμογής. Προς το παρόν, η συγκεκριμένη υπηρεσία Amazon Key μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο σε μια σειρά δικτυωμένες μάρκες αυτοκινήτων (Chevrolet, Buick, GMC, Cadillac και Volvo) και εφόσον αυτά έχουν παραχθεί μετά το 2015 και παράλληλα οι πελάτες διαθέτουν λογαριασμό OnStar ή OnCall αντίστοιχα.

Με το Amazon Key, η Amazon στήνει μια πλατφόρμα ταχυμεταφορικών υπηρεσιών, στοχεύοντας ξεκάθαρα στον έλεγχο ολόκληρης της εφοδιαστικής αλυσίδας, ενώ με αυτή φαίνεται ότι φέρνει εις πέρας και το τελευταίο σκέλος του «ταξιδιού παράδοσης» ενός πακέτου, ήτοι την παράδοση της παραγγελίας στα διαμερίσματα των πελατών της αλλά και στο εσωτερικό του αυτοκινήτων τους, για ό,τι δηλαδή είναι ιδιωτικό και κλειδωμένο, χωρίς την παρουσία των ιδιοκτητών τους.

Αν λάβουμε υπόψη την πληθώρα (εναλλακτικών) ταχυμεταφορικών υπηρεσιών της Amazon (Amazon Logistics, Amazon Locker, Amazon Hub, Amazon Flex, Prime Air και Amazon Key), εύκολα μπορούμε να φανταστούμε τη μελλοντική -πελατοκεντρική – μορφή επίδοσης των δεμάτων.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, Logistics, Trends

Tags: , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: