Σε συνέντευξή του στη γαλλική οικονομική εφημερίδα Les Echos, ο Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής της Vente-Privee Jacques-Antoine Granjon αποκάλυψε ότι οι πωλήσεις της πρωτοπόρου του επιχειρηματικού μοντέλου των Live Shopping Clubs-Flash Sales το 2017 ανήλθαν στα 3,3 δισ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 10% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (Vente-Privee: Αύξηση τζίρου κατά 50% το 2016 χάρη στις εξαγορές).
Σύμφωνα με τον ίδιο, τα έσοδα ταξιδιωτικών υπηρεσιών μέσω της πλατφόρμας της Vente-Privee ανήλθαν σε 300 εκατ. ευρώ, ενώ τα έσοδα από τον τομέα πώλησης εισιτηρίων και ψυχαγωγίας ανήλθαν σε 200 εκατ. ευρώ περίπου. Τα έσοδα από την πώληση οίνου και ντελικατέσεν ανήλθαν σε 150 εκατ. ευρώ. Το 45% του τζίρου πραγματοποιείται εκτός των συνόρων της γαλλικής αγοράς, ενώ καθημερινά αυτή διανέμει 150.000 δέματα. Η Vente-Privee δραστηριοποιείται αυτή τη στιγμή σε 14 ευρωπαϊκές χώρες, ενώ απαριθμεί 72 εκατ. μέλη.
Η Vente-Privee χρόνο με το χρόνο μεταλλάσσεται ολοένα και περισσότερο σε πλατφόρμα. Πόσο μεγάλη σημασία δίνει η Vente-Privee στην Οικονομική των Πλατφορμών φαίνεται από το γεγονός ότι αυτή εξαγόρασε πρόσφατα την ισπανική QaShops. Η συγκεκριμένη εταιρεία εξειδικεύεται στην ανάπτυξη πολυκαναλικών πωλήσεων (μέσω διαδικτυακών πλατφορμών, όπως της Amazon) για λιανέμπορους και επώνυμες μάρκες του κλάδου μόδας.
H Vente-Privee αποτελεί το 4ο κορυφαίο, βάσει τζίρου, διαδικτυακό κατάστημα του κόσμου, ενώ ο Jacques-Antoine Granjon εκτιμά ότι το 2020 θα πραγματοποιεί τζίρο της τάξεως των 5 δισ. ευρώ.
Σχετικά άρθρα:
- Vente-Privee: Στοχεύει σε πωλήσεις 5 δισ. ευρώ για το 2020
- Vente-Privee: Αύξηση τζίρου κατά 50% το 2016 χάρη στις εξαγορές
- Πέμπτη εξαγορά: Η Vente-Privee απέκτησε την πλειοψηφία της πολωνικής „Zlotewyprzedaze“
- Η Vente-Privee απέκτησε την πλειοψηφία της δανέζικης „Designers & Friends“
- Τη Privalia και την eboutic.ch απέκτησε η Vente-Privee – Οδεύει ολοταχώς για τζίρο 3 δισ. ευρώ!
- Η Vente-Privee θέλει να αποκτήσει την ισπανική Privalia
- Η Vente-Privee απέκτησε την πλειοψηφία της βελγικής Vente-Exclusive.com
- Vente-Privee: Χαμηλότερες των εκτιμήσεων οι πωλήσεις της για το 2014
- Vente-Privee: Επεκτείνει τις δραστηριότητες της στον τομέα διασκέδασης μέσω εξαγοράς της Weezevent
- Η Vente-Privee διακόπτει πρόωρα τη συνεργασία της με την American Express
- Vente-Privee: KOOROO – η νέα υπηρεσία της για την προώθηση νέων προϊόντων
- Vente-Privee: Το Conversion Rate ανέρχεται στο 6,5%
- Η σχετικότητα και η παγίδα της προσέγγισης πολλαπλών κοινών-στόχος
- Vente-Privee: Στοχεύει σε πωλήσεις 1,84 δισ. ευρώ για το 2014
- Zulily και το μέλλον των Shopping Clubs
- Vente Privee: Πωλήσεις 1,6 δισ. ευρώ για το 2013
- Vente Privee: Πωλήσεις 1,3 δισ. ευρώ για το 2012
- Vente Privee: Πωλήσεις 1,1 δισ. ευρώ αυξημένες κατά 11%
- Shopping Clubs: Το παρόν και το μέλλον των Outlet 2.0
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion, Live Shopping, Shopping Clubs
Απάντηση