Η Vente-Privée μετονομάζεται σε Veepee – 3,7 δισ. ευρώ ο τζίρος το 2018

Έπειτα από περίπου 18 χρόνια, η Vente-Privée, η πρωτοπόρος του επιχειρηματικού μοντέλου των Live Shopping Clubs μετονομάζεται σε Veepee, θέλοντας να προσφέρει ένα ενιαίο Brand σε όλους τους χρήστες των επιχειρηματικών εξαγορών της στην Ευρώπη. Τυπικά, η ενσωμάτωση της Privalia, της eboutic.ch, της designer&friends, της vente-exclusive.com και της zlotewyprzedaze θα ολοκληρωθεί την Άνοιξη του 2020.

Παράλληλα η Vente-Privée ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις της για το 2018 ανήλθαν σε 3,7 δισ. ευρώ, έναντι 3,3 δισ. ευρώ, την προηγούμενη χρονιά (Vente-Privee: Στα 3,3 δισ. ευρώ οι πωλήσεις το 2017). Σύμφωνα με την εταιρεία, το 60% του τζίρου της πραγματοποιείται εκτός των συνόρων της γαλλικής αγοράς.

Η Vente-Privee αποτελεί το 4ο κορυφαίο, βάσει τζίρου, διαδικτυακό κατάστημα του κόσμου. Η εταιρεία δραστηριοποιείται αυτή τη στιγμή σε 14 ευρωπαϊκές χώρες, ενώ απαριθμεί 72 εκατ. μέλη.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Fashion, Shopping Clubs

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: