Η Vente-Privée μετονομάζεται σε Veepee – 3,7 δισ. ευρώ ο τζίρος το 2018

Έπειτα από περίπου 18 χρόνια, η Vente-Privée, η πρωτοπόρος του επιχειρηματικού μοντέλου των Live Shopping Clubs μετονομάζεται σε Veepee, θέλοντας να προσφέρει ένα ενιαίο Brand σε όλους τους χρήστες των επιχειρηματικών εξαγορών της στην Ευρώπη. Τυπικά, η ενσωμάτωση της Privalia, της eboutic.ch, της designer&friends, της vente-exclusive.com και της zlotewyprzedaze θα ολοκληρωθεί την Άνοιξη του 2020.

Παράλληλα η Vente-Privée ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις της για το 2018 ανήλθαν σε 3,7 δισ. ευρώ, έναντι 3,3 δισ. ευρώ, την προηγούμενη χρονιά (Vente-Privee: Στα 3,3 δισ. ευρώ οι πωλήσεις το 2017). Σύμφωνα με την εταιρεία, το 60% του τζίρου της πραγματοποιείται εκτός των συνόρων της γαλλικής αγοράς.

Η Vente-Privee αποτελεί το 4ο κορυφαίο, βάσει τζίρου, διαδικτυακό κατάστημα του κόσμου. Η εταιρεία δραστηριοποιείται αυτή τη στιγμή σε 14 ευρωπαϊκές χώρες, ενώ απαριθμεί 72 εκατ. μέλη.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, E-Fashion, Shopping Clubs

Ετικέτες: ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: