Οριακή αύξηση τζίρου (3%) (αρχείο PDF) παρουσίασε η γαλλική ShowroomPrivé το 2018, με τις καθαρές πωλήσεις της να διαμορφώνονται συγκεκριμένα στα 672 εκατ. ευρώ, έναντι 655 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρονιά (ShowroomPrivé: Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου 40 εκατ. ευρώ…χαμόγελα στη Vente-Privee).
Οι ζημίες της ShowroomPrivé μειώθηκαν κατά 16,8% σε 4,4 εκατ. ευρώ το 2018, έναντι ζημιών 5,2 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρονιά.
Στο πλαίσιο της αναδιοργάνωσης των ευρωπαϊκών δραστηριοτήτων της, αποφασίστηκε η αποχώρηση από τις ζημιογόνες αγορές (Γερμανία, Πολωνία και των Multi-Currency ιστοσελίδων) και η επικέντρωση στις αγορές με υψηλή δυναμική (Βέλγιο, Ιταλία, Ισπανία και Πορτογαλία).
Η ShowroomPrivé απαριθμεί περίπου 3,5 εκατ. ενεργά μέλη, με μέσο όρο αξίας καλαθιού τα 40,6 ευρώ, ενώ αυτοί δαπανούν ετησίως κατά μέσο όρο 176 ευρώ. Το μεγαλύτερο ποσοστό των παραγγελιών (81,08%) προέρχεται από την αγορά της Γαλλίας.
Ο ανταγωνιστής της, η πρωτοπόρος του επιχειρηματικού μοντέλου των Live Shopping Clubs, η Vente-Privee, ανακοίνωσε πωλήσεις ύψους 3,7 δισ. ευρώ για το 2018, ενώ αυτή μετονομάζεται σε Veepee.
Σχετικά άρθρα:
- ShowroomPrivé: Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου 40 εκατ. ευρώ…χαμόγελα στη Vente-Privee
- ShowroomPrivé: Έσοδα 655 εκατ. ευρώ (+21%) και αύξηση ζημιών στα 5,2 εκατ. ευρώ το 2017
- Η Carrefour αποκτά το 17% της ShowroomPrivé έναντι 79 εκατ. ευρώ
- Η ShowroomPrivé εξαγόρασε την Beauteprivee
- Η ShowroomPrivé εξαγόρασε την ιταλική Saldiprivati έναντι μεγίστου τιμήματος 38 εκατ. ευρώ
- Η ShowroomPrivé ενδιαφέρεται να εξαγοράσει την ιταλική Saldiprivati
- ShowroomPrive: Εντυπωσιακή αύξηση καθαρών εσόδων κατά 27% στα 442,8 εκατ. ευρώ
- Η VIPSHOP θέλει να αγοράσει μετοχές αξίας 30 εκατ. ευρώ στο πλαίσιο του IPO της ShowroomPrive
- Η Showroomprive ανακοίνωσε την είσοδο της στο Χρηματιστήριο
Categories: e-commerce, E-Fashion, Shopping Clubs
Απάντηση