ShowroomPrivé: Οριακή αύξηση τζίρου κατά 3% στα 672 εκατ. ευρώ το 2018

Οριακή αύξηση τζίρου (3%) (αρχείο PDF) παρουσίασε η γαλλική ShowroomPrivé το 2018, με τις καθαρές πωλήσεις της να διαμορφώνονται συγκεκριμένα στα 672 εκατ. ευρώ, έναντι 655 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρονιά (ShowroomPrivé: Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου 40 εκατ. ευρώ…χαμόγελα στη Vente-Privee).

Οι ζημίες της ShowroomPrivé μειώθηκαν κατά 16,8% σε 4,4 εκατ. ευρώ το 2018, έναντι ζημιών 5,2 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρονιά. 

Στο πλαίσιο της αναδιοργάνωσης των ευρωπαϊκών δραστηριοτήτων της, αποφασίστηκε η αποχώρηση από τις ζημιογόνες αγορές (Γερμανία, Πολωνία και των Multi-Currency ιστοσελίδων) και η επικέντρωση στις αγορές με υψηλή δυναμική (Βέλγιο, Ιταλία, Ισπανία και Πορτογαλία).

Η ShowroomPrivé απαριθμεί περίπου 3,5 εκατ. ενεργά μέλη, με μέσο όρο αξίας καλαθιού τα 40,6 ευρώ, ενώ αυτοί δαπανούν ετησίως κατά μέσο όρο 176 ευρώ. Το μεγαλύτερο ποσοστό των παραγγελιών (81,08%) προέρχεται από την αγορά της Γαλλίας.

Ο ανταγωνιστής της, η πρωτοπόρος του επιχειρηματικού μοντέλου των Live Shopping Clubs, η Vente-Privee, ανακοίνωσε πωλήσεις ύψους 3,7 δισ. ευρώ για το 2018, ενώ αυτή μετονομάζεται σε Veepee.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Fashion, Shopping Clubs

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

%d