Media-Saturn: Αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων 13% στα 2,9 δισ. ευρώ

H Ceconomy δημοσιοποίησε τα αποτελέσματα της οικονομικής χρήσης του 2018/2019 (αρχείο PDF). Οι συνολικές πωλήσεις της Media-Saturn ανήλθαν στα 21,45 δισ. ευρώ, σημειώνοντας οριακή αύξηση 0,8% σε σχέση με την οικονομική χρήση 2017/2018.

Από την άλλη, οι διαδικτυακές πωλήσεις της Media Saturn αυξήθηκαν κατά 13% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση στα 2,9 δισ. ευρώ περίπου. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις της Media Saturn αντιπροσωπεύουν το 13,7% των συνολικών πωλήσεων της, γεγονός που σημαίνει ότι ο χώρος πώλησης των φυσικών καταστήματων από «κεφάλαιο» γίνεται «βάρος» ασήκωτο.

Με υψηλό ποσοστό χρήσης της υπηρεσίας Click & Collect (47%), διαφαίνεται το δίλημμα που πρέπει να αντιμετωπίσει η CECONOMY. Ολοένα και περισσότερα καταστήματα κάνουν μικρότερο τζίρο, ενώ η διαδικτυακή δραστηριότητα εμφανίζει υψηλό βαθμό εξάρτησης από τα καταστήματα.

Υπενθυμίζω ότι ο παραπάνω όμιλος δραστηριοποιείται στην Ελλάδα μόνο με το δίκτυο της Media Markt, το οποίο αποτελείται από δώδεκα καταστήματα, ενώ στις 5 Νοεμβρίου η ολομέλεια της Επιτροπής Ανταγωνισμού, κατόπιν σχετικής εισήγησης, θα εξετάσει τη συμφωνία της Public και της Media Markt.

Στο ne33 Conference θα συμμετάσχει και η Grover („Η Grover, η αποκαλούμενη «Netflix για τεχνολογικά προϊόντα», στο ne33 Conference στην Αθήνα”), η οποία συνεργάζεται, μεταξύ άλλων, και με τη MediaMarktSaturn στη Γερμανία.

Σχετικά άρθρα:



Categories: Consumer Electronics, e-commerce

Tags: , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Discover more from neoecommerce

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading