Vente-Privee (Veepee): Στα 3,8 δισ. ευρώ οι πωλήσεις

Οι πωλήσεις της Veepee (Η Vente-Privée μετονομάζεται σε Veepee – 3,7 δισ. ευρώ ο τζίρος το 2018), της πρωτοπόρου του επιχειρηματικού μοντέλου των Live Shopping Clubs-Flash Sales, ανήλθαν το 2019 στα 3,8 δισ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 2,64% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Annual Revenue of Vente-Privee (Veepee) from 2002 to 2019

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο και ιδρυτή της Vente-Privee, Jacques-Antoine Granjon, η κατηγορία προϊόντων μόδας και αξεσουάρ αντιπροσωπεύει το 60% των συνολικών πωλήσεων, ενώ η εταιρεία πούλησε συνολικά 125 εκατ. προϊόντα σε 12 ευρωπαϊκές χώρες.

Ο ίδιος αναφέρει ότι ο όγκος πωλήσεων έχει πέσει 40%-50% αυτή την περίοδο λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού. Μάλιστα τα έσοδα από τις ταξιδιωτικές υπηρεσίες βρίσκονται αυτό το διάστημα κοντά στο μηδέν. Υπό «κανονικές» συνθήκες, η εταιρεία πωλούσε ταξίδια αξίας 1 εκατ. ευρώ την ημέρα.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Fashion, Live Shopping, Shopping Clubs

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: