Οι πωλήσεις της Veepee (Η Vente-Privée μετονομάζεται σε Veepee – 3,7 δισ. ευρώ ο τζίρος το 2018), της πρωτοπόρου του επιχειρηματικού μοντέλου των Live Shopping Clubs-Flash Sales, ανήλθαν το 2019 στα 3,8 δισ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 2,64% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο και ιδρυτή της Vente-Privee, Jacques-Antoine Granjon, η κατηγορία προϊόντων μόδας και αξεσουάρ αντιπροσωπεύει το 60% των συνολικών πωλήσεων, ενώ η εταιρεία πούλησε συνολικά 125 εκατ. προϊόντα σε 12 ευρωπαϊκές χώρες.
Ο ίδιος αναφέρει ότι ο όγκος πωλήσεων έχει πέσει 40%-50% αυτή την περίοδο λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού. Μάλιστα τα έσοδα από τις ταξιδιωτικές υπηρεσίες βρίσκονται αυτό το διάστημα κοντά στο μηδέν. Υπό «κανονικές» συνθήκες, η εταιρεία πωλούσε ταξίδια αξίας 1 εκατ. ευρώ την ημέρα.
Σχετικά άρθρα:
-
Η Vente-Privée μετονομάζεται σε Veepee – 3,7 δισ. ευρώ ο τζίρος το 2018
- Vente-Privee: Στοχεύει σε πωλήσεις 5 δισ. ευρώ για το 2020
- Vente-Privee: Αύξηση τζίρου κατά 50% το 2016 χάρη στις εξαγορές
- Πέμπτη εξαγορά: Η Vente-Privee απέκτησε την πλειοψηφία της πολωνικής „Zlotewyprzedaze“
- Η Vente-Privee απέκτησε την πλειοψηφία της δανέζικης „Designers & Friends“
- Τη Privalia και την eboutic.ch απέκτησε η Vente-Privee – Οδεύει ολοταχώς για τζίρο 3 δισ. ευρώ!
- Η Vente-Privee θέλει να αποκτήσει την ισπανική Privalia
- Η Vente-Privee απέκτησε την πλειοψηφία της βελγικής Vente-Exclusive.com
- Vente-Privee: Χαμηλότερες των εκτιμήσεων οι πωλήσεις της για το 2014
- Vente-Privee: Επεκτείνει τις δραστηριότητες της στον τομέα διασκέδασης μέσω εξαγοράς της Weezevent
- Η Vente-Privee διακόπτει πρόωρα τη συνεργασία της με την American Express
- Vente-Privee: KOOROO – η νέα υπηρεσία της για την προώθηση νέων προϊόντων
- Vente-Privee: Το Conversion Rate ανέρχεται στο 6,5%
- Η σχετικότητα και η παγίδα της προσέγγισης πολλαπλών κοινών-στόχος
- Shopping Clubs: Το παρόν και το μέλλον των Outlet 2.0
Categories: e-commerce, E-Fashion, Live Shopping, Shopping Clubs
Απάντηση