Παγκόσμια συγκίνηση έχει προκαλέσει η είδηση του θανάτου του Toni Hsieh, ενός από τους μεγαλύτερους πρωτοπόρους του ηλεκτρονικού εμπορίου, συνιδρυτή και πρώην γενικού διευθυντή της Zappos. O Tony Hsieh είχε παραιτηθεί στις 24 Αυγούστου από τη θέση του διευθυντή, έχοντας συμπληρώσει 20 χρόνια στο τιμόνι της Zappos, η οποία ανέπτυξε όσο κανείς άλλος εξαιρετικά την υπηρεσία ως επιχειρηματικό μοντέλο.
Η Zappos απέδειξε με εντυπωσιακό τρόπο ότι τα επιχειρηματικά μοντέλα του ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν να αποδειχθούν άκρως επιτυχή και να ενθουσιάσουν τους πελάτες τους. Σε αυτήν, η πρώτη αξίας της εταιρικής κουλτούρα της έγκειται στην πρόκληση ενθουσιασμού στον πελάτη (επιφώνημα WOW) μέσω υπηρεσιών („Ενθουσιασμός των πελατών από υπηρεσίες”).
Υπενθυμίζω ότι η Zappos είχε εξαγοραστεί από την Amazon τον Νοέμβριο του 2009 έναντι 1,2 δισ. δολαρίων, ενώ αυτή αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για την Zalando, καθώς ιδρύθηκε ως κλώνος της Zappos, ενσωματώνοντας το killer application: “δωρεάν αποστολή και επιστροφή” ως Προτάσεις Αξίας, στο καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο της.
We are deeply saddened to hear of Tony Hsieh’s untimely passing, and our thoughts are with his family and friends. Tony was a visionary leader and innovator who will be greatly missed.
— Amazon News (@amazonnews) November 28, 2020
Ο Tony Hsieh πέθανε μετά από τραυματισμό που προκλήθηκε από πυρκαγιά, στο σπίτι της οικογένειας του στο Connecticut.
Σχετικά άρθρα:
- Ενθουσιασμός των πελατών από υπηρεσίες
- Amazon: Zappos, Shopbop και MyHabit δίνουν τέλος στην Endless
Categories: e-commerce, E-Fashion, Innovation, Ε-Shoes
Απάντηση