Οριακή αύξηση 0,6% παρουσίασε ο κύκλος εργασιών της Coolblue το 2022, καθώς ανήλθε (αρχείο PDF) στα 2,35 δισ. ευρώ από 2,34 δισ. ευρώ που ήταν το 2021. Αντίθετα, οι πωλήσεις της ολλανδικής εταιρείας στην αγορά της Γερμανίας, για το δωδεκάμηνο του 2022, εμφανίζονται αυξημένες κατά +85% (174 εκατ. ευρώ), σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2021 (94 εκατ. ευρώ).
Όσον αφορά τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA), το 2022 διαμορφώθηκαν σε 43,4 εκατ. ευρώ, από 88,6 εκατ. ευρώ του 2021.
Η εταιρεία δραστηριοποιείται στην αγορά της Ολλανδίας, του Βελγίου και της Γερμανίας, ενώ πέραν των ηλεκτρονικών καταστημάτων λειτουργεί και 22 φυσικά καταστήματα. Μάλιστα, με βάση τον επιχειρησιακό σχεδιασμό της εταιρείας μέσα στο 2023 φιλοδοξεί να προσθέσει επιπλέον 3 καταστήματα στο δίκτυό της.
Υπενθυμίζω ότι τόσο η Coolblue όσο και η επίσης ολλανδική Bol.com, αλλά και η ελβετική Digitec Galaxus, ανήκουν στο κλαμπ των eShop ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών με τζίρο δισεκατομμυρίων.
Σε κανένα άλλο κλάδο του λιανεμπορίου δεν αλλάζουν τόσο γρήγορα οι συσχετισμοί δυνάμεων, όπως συμβαίνει αυτή τη στιγμή στον κλάδο λιανικής πώλησης ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών.
Σχετικά άρθρα:
- Bol.com: Στα 5,4 δισ. ευρώ ανήλθαν οι πωλήσεις – Μείωση κατά 1,8% το 2022
- Digitec Galaxus: Το «έντιμο» ηλεκτρονικό εμπόριο στο μεγαλείο του
- Digitec Galaxus: Πωλήσεις 2,4 δισ. ελβετικά φράγκα το 2022 – Επεκτείνεται σε Γαλλία και Ιταλία
- Coolblue: Αύξηση τζίρου (+18%) στα 2,3 δισ. ευρώ το 2021
- Οι ολλανδικές Bol.com και Coolblue στο κλαμπ των δισεκατομμυρίων
Categories: Consumer Electronics, e-commerce
Απάντηση