Την ίδια στιγμή που ο γερμανικός εκπτωτικός κολοσσός Lidl γιορτάζει -με εκτενής διαφημιστική καμπάνια στα γερμανικά μέσα- τα 50α γενέθλιά του, η μητρική της, η Schwarz Group, ανακοίνωσε ρεκόρ ενοποιημένων εσόδων για τη χρήση 2022 (01.03.2022 – 28.02.2023).
Ειδικότερα, η Lidl με τα περίπου 12.000 υποκαταστήματά της σε περισσότερες από 30 χώρες, εμφάνισε πωλήσεις ρεκόρ ύψους 114,8 δισ. ευρώ, αυξημένες κατά 13,8% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση, ενώ οι ηλεκτρονικές πωλήσεις εμφανίζονται ενισχυμένες κατά 8,5% στα 1,9 δισ. ευρώ.
Σε ενοποιημένο επίπεδο (από το σύνολο των δραστηριοτήτων) ο κύκλος εργασιών του Ομίλου κατέγραψε αύξηση 15,4% και διαμορφώθηκε στα 154,1 δισ. ευρώ, έναντι 133,6 δισ. ευρώ συγκριτικά με το 2021.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο όμιλος Schwarz έχει επίσης σημαντική παρουσία ως πάροχος ψηφιακών υπηρεσιών (Cloud και κυβερνοασφάλεια) και ήδη είναι ένας από τους μεγαλύτερους παρόχους Cloud στη Γερμανία.
Βέβαια, το ερώτημα που τίθεται είναι γιατί η Lidl δεν προσφέρει τη δυνατότητα αγορών eFood και δεν αναπτύσσει πλατφόρμα – Marketplace, καθώς θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί το τεράστιο δίκτυο προμηθευτών -10.000 στη Γερμανία και 3.000 σε Τσεχία και Σλοβακία- που συμμετέχουν στο Marketplace της Kaufland, επίσης θυγατρική του ομίλου Schwarz.
Σχετικά άρθρα:
- Lidl: Ηλεκτρονικές πωλήσεις non-food ύψους 1,13 δισ. ευρώ το 2021
- Οι κυριότερες επιπτώσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο στη μετά-κορωνοϊού εποχή
- Ο κορωνοϊός και οι συνέπειες στο Εμπόριο
- Η Lidl Hellas ετοιμάζεται να λανσάρει την εφαρμογή Lidl Plus στην Ελλάδα
- Το παραδοσιακό εμπόριο έχασε το τραίνο του μέλλοντος
- Το ηλεκτρονικό επιχειρείν και η αποδιοργάνωση του παραδοσιακού λιανεμπορίου
- Lidl: Το φράγμα του 1 δισ. ευρώ πιθανόν να έχουν σπάσει οι διαδικτυακές πωλήσεις της
- Η Lidl Γερμανίας πουλάει για πρώτη φορά αυτοκίνητα στο ηλεκτρονικό κατάστημά της
- H Lidl προωθεί τον ψηφιακό μετασχηματισμό της
- Η Lidl Γερμανίας θέλει να ανταγωνιστεί την Amazon Prime Pantry με τη νέα της υπηρεσία παράδοσης μη ευπαθή προϊόντων «Vorratsbox»
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Food, Multichannel Commerce
Απάντηση