Lidl: Ρεκόρ τζίρου στα 114,8 δισ. ευρώ και ηλεκτρονικές πωλήσεις ύψους 1,9 δισ. ευρώ το 2022

Την ίδια στιγμή που ο γερμανικός εκπτωτικός κολοσσός Lidl γιορτάζει -με εκτενής διαφημιστική καμπάνια στα γερμανικά μέσα- τα 50α γενέθλιά του, η μητρική της, η Schwarz Group, ανακοίνωσε ρεκόρ ενοποιημένων εσόδων για τη χρήση 2022 (01.03.2022 – 28.02.2023).

Ειδικότερα, η Lidl με τα περίπου 12.000 υποκαταστήματά της σε περισσότερες από 30 χώρες, εμφάνισε πωλήσεις ρεκόρ ύψους 114,8 δισ. ευρώ, αυξημένες κατά 13,8% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση, ενώ οι ηλεκτρονικές πωλήσεις εμφανίζονται ενισχυμένες κατά 8,5% στα 1,9 δισ. ευρώ.

Lidl and Kaufland total online revenues came in the 2022 fiscal year, out at EUR 1.9 billion, which represents EUR 0.2 billion (8.5 percent) more than the previous year.Σε ενοποιημένο επίπεδο (από το σύνολο των δραστηριοτήτων) ο κύκλος εργασιών του Ομίλου κατέγραψε αύξηση 15,4% και διαμορφώθηκε στα 154,1 δισ. ευρώ, έναντι 133,6 δισ. ευρώ συγκριτικά με το 2021.

The companies of Schwarz Group closed the 2022 fiscal year, generating EUR 154.1 billion in revenue.Αξίζει να σημειωθεί ότι ο όμιλος Schwarz έχει επίσης σημαντική παρουσία ως πάροχος ψηφιακών υπηρεσιών (Cloud και κυβερνοασφάλεια) και ήδη είναι ένας από τους μεγαλύτερους παρόχους Cloud στη Γερμανία.

Βέβαια, το ερώτημα που τίθεται είναι γιατί η Lidl δεν προσφέρει τη δυνατότητα αγορών eFood και δεν αναπτύσσει πλατφόρμα – Marketplace, καθώς θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί το τεράστιο δίκτυο προμηθευτών -10.000 στη Γερμανία και 3.000 σε Τσεχία και Σλοβακία- που συμμετέχουν στο Marketplace της Kaufland, επίσης θυγατρική του ομίλου Schwarz.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Food, Multichannel Commerce

Tags: , , , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: