Online Delivery (efood.gr): Θεαματική αύξηση τζίρου κατά 215% την τελευταία τετραετία

Διψήφια αύξηση του κύκλου εργασιών της, κατέγραψε για όγδοη συνεχόμενη χρονιά η Online Delivery A.E. (efood.gr), θυγατρική της εισηγμένης Delivery Hero. Συγκεκριμένα και σύμφωνα με την ετήσια έκθεση (αρχείο PDF) του 2022, οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 135,6 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 20,21% σε σχέση με τα 112,8 εκατ. ευρώ το 2021, ενώ τα καθαρά προ φόρων κέρδη ανήλθαν σε 31,89 εκατ. ευρώ έναντι 23,24 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης. Αν μάλιστα συγκρίνουμε τον κύκλο εργασιών της εταιρείας για τη χρήση του 2022 με αυτόν του 2019, δηλαδή του τελευταίου τυπικού έτους πριν από την πανδημία, τότε παρουσιάζεται μια θεαματική αύξηση της τάξεως του 215% περίπου, που μεταφράζεται σε 31,18% μέση ετήσια αύξηση CAGR.

Online Delivery S.A. (eFood), a subsidiary of Delivery Hero, posts double digit revenue increase in the 8th year of growth. Revenue climbed to €135.6 million - up 20% on the previous financial year. Ειδικότερα, η διοίκηση της εταιρείας επισημαίνει:

Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας αυξήθηκε κυρίως από την αύξηση των παραγγελιών μέσω της πλατφόρμας Efood, με αποτέλεσμα την αύξηση των εσόδων από προμήθειες (11,0 εκατ. Ευρώ περισσότερα σε σχέση με το 2021). Επιπλέον, ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε και λόγω της χρήσης των υπηρεσιών προώθησης των συνεργαζόμενων καταστημάτων στην πλατφόρμα, όπως premium placement, προτεινόμενα πιάτα κ.ά. (7,6 εκατ. Ευρώ περισσότερα σε σχέση με το 2021).

Στην οικονομική έκθεση γίνεται αναφορά και στην συνεργασία της εταιρείας με την «Σκλαβενίτης»:

Κατά τη χρήση 2022 και δυνάμει της από 30.06.2020 ισχύουσας σύμβασης συνεργασίας μεταξύ της Εταιρείας και της εταιρείας «Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης ΑΕΕ» για παραγγελιοληψία προϊόντων Σούπερ Μάρκετ αντί προμήθειας, εκδόθηκε εγγυητική επιστολή ενός (1) εκατομμυρίου, με ρήτρα καλής πληρωμής, υπέρ της εταιρείας «Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης ΑΕΕ» λήγουσα την 8.8.2023.

Υπενθυμίζεται ότι η Delivery Hero, μητρική της efood και instashop και των τεσσάρων εταιρειών (Άλφα Διανομές Α.Ε., kiosky’s, delivery.gr και e-table) που η ελληνική θυγατρική της εξαγόρασε πρόπερσι έναντι 39,4 εκατ. ευρώ από τον όμιλο Μούχαλη, έκλεισε το 2022 με έσοδα αυξημένα κατά 32% στα 9,6 δισ. ευρώ, ενώ ο συνολικός όγκος των παραγγελιών έτοιμου φαγητού (GMV) ανήλθε στα 44,6 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση κατά 17,5% σε σχέση με τη χρήση του 2021.

Επιπλέον, η Delivery Hero αποκάλυψε για πρώτη φορά ότι τα έσοδα από το Quick Commerce ανέρχονται στο ποσό των 1,6 δισ. ευρώ (+88%), συμβάλλοντας στο 18% των ενοποιημένων εσόδων του ομίλου, ενώ αυτή λειτουργεί συνολικά 1.126 μικρές αποθήκες (Dmarts), σε 58 χώρες.

Ο δημοσιευμένοι τζίροι και οι διψήφιοι ρυθμοί ανάπτυξης της eFood, μας καταδεικνύουν με τον πιο εμφατικό τρόπο ότι αυτή όντως είναι η μεγάλη κερδισμένη στη μετά-κορωνοϊού εποχή, καθιστώντας την την κορυφαία -βάσει τζίρου- αμιγώς πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Food, Location Based Services, M-Commerce, On-Demand Commerce

Tags: , , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: