Μειωμένα έσοδα και ζημιές κατέγραψε κατά την οικονομική χρήση 2023 ο βρετανικός διαδικτυακός λιανοπωλητής ενδυμάτων Boohoo. Πιο αναλυτικά, τα έσοδα τα χρήσης που έληξε στις 28 Φεβρουαρίου 2023, περιορίστηκαν στα 1,77 δισ. στερλίνες, από 1,98 δισ. στερλίνες την προηγούμενη χρήση, παρουσιάζοντας μείωση 11% σε ετήσια βάση, ενώ τα αποτελέσματα προ φόρων διαμορφώθηκαν σε ζημιές 90,7 εκατ. στερλίνες έναντι κερδών 7,8 εκατ. στερλίνες.
Πελατειακή βάση
Όσον αφορά την πελατειακή βάση της Boohoo, το τελευταίο δωδεκάμηνο, η εταιρεία έχασε 1,9 εκατ. πελάτες σε σχέση με το αντίστοιχο δωδεκάμηνο της χρήσης 2022, σημειώνοντας μείωση 10%, ενώ σε χαμηλά επίπεδα -σε σχέση με τη Zalando (5,1)- παραμένει ο μέσος όρος συχνότητας παραγγελιών (3,1).
Αν λάβουμε υπόψη τα παραπάνω στοιχεία, τότε καθεμία πελάτισσα της Boohoo δαπανά 164 λίρες ετησίως, όταν την ίδια στιγμή το αντίστοιχο ποσό στην πλατφόρμα της Zalando ανέρχεται στα 289 ευρώ.
Το μεγαλύτερο ποσοστό του τζίρου του Ομίλου προέρχεται από τη βρετανική αγορά (62%), ενώ η αγορά των ΗΠΑ εμφάνισε τη μεγαλύτερη μείωση πωλήσεων (-24%).
Καθώς μειώνονται οι χρηματιστηριακές αποτιμήσεις (και) στον κλάδο του Online Fashion, η διάθεση για συμφωνίες αναμένεται να ανακάμψει το άμεσο χρονικό διάστημα. Ήδη φημολογείται πως η Zalando έχει υποβάλει πρόταση για την εξαγορά της About You.
Σχετικά άρθρα:
- Boohoo: Έσοδα 2 δισ. στερλίνες το 2022, αυξημένα κατά 14%
- ASOS: Οριακή αύξηση στα 3,93 δισ. στερλίνες ο κύκλος εργασιών και ζημιές στη χρήση του 2022
- Η Boohoo απέκτησε τα εναπομείναντα brands της Topshop
- Η Asos εξαγοράζει την Topshop έναντι 265 εκατ. στερλίνες
- Boohoo: Έσπασε το φράγμα του 1 δισ. στερλίνες
- Boohoo: Πωλήσεις συν 51% στις 295 εκατ. αγγλικές λίρες, κέρδη 35,6 εκατ. αγγλικές λίρες
Categories: e-commerce, E-Fashion, Ε-Shoes
Απάντηση