Epipla1: Mειωμένες πωλήσεις κατά 34% το 2022

Μειωμένες πωλήσεις κατά 34% παρουσίασε η Epipla1 (Furniture1), η ελληνική θυγατρική του σουηδικού ομίλου Bygghemma (BHG), κατά τη χρήση του 2022 καθώς αυτές ανήλθαν στα 4,52 εκατ. ευρώ έναντι των 6,90 εκατ. ευρώ κατά την προηγούμενη χρήση. Οι ζημίες περιορίστηκαν κατά 239 χιλιάδες ευρώ και διαμορφώθηκαν στα 340.266 ευρώ έναντι των 579.672 ευρώ το 2021.

Σύμφωνα με τα στοιχεία των οικονομικών καταστάσεων της περιόδου από 1.1.2022 – 31.12.2022, η λιανική πώληση απορροφά ποσοστό το 74% των πωλήσεων της εταιρείας, ενώ οι πωλήσεις χονδρικής συμβάλλουν με ποσοστό 21% στις συνολικές πωλήσεις της.

Όπως έχουμε εξηγήσει, η τρέχουσα κρίση χτύπησε ιδιαίτερα τον κλάδο της βιομηχανίας επίπλου και ειδών επίπλωσης, η οποία, εξαιτίας του συνδυασμού αύξησης του κόστους και μείωσης της ζήτησης, αναγκάστηκε να μειώσει τις προσδοκίες της και να εφαρμόσει διαδικασίες περιορισμού του κόστους.

Ως εκ τούτου, δεν είναι τυχαίο ότι και η συγκεκριμένη εταιρεία προέβη στη μείωση του προσωπικού της κατά 40% περίπου, απασχολώντας -από τα 34 άτομα το 2021- 20 άτομα το 2022.

Μειωμένες πωλήσεις και ζημιές και στην BHG

Μειωμένες πωλήσεις και ζημιές εμφανίζει και η μητρική της Epipla1, η BHG, στα ενοποιημένα οικονομικά αποτελέσματα (αρχείο PDF) του Α΄ τριμήνου του 2023.

BHG Q1 2023 Net sales declined -15.9% to SEK 2,617.5 million, Adjusted EBIT amounted to SEK -68.9 million (134.2), corresponding to an adjusted EBIT margin of -2.6% (4.3)Για πρώτη φορά, ο εισηγμένος όμιλος εμφανίζει (αρχείο PDF) ξεχωριστά τα αποτελέσματα των λειτουργικά διαχωρισμένων δραστηριοτήτων των τριών νέων τομέων: Home Improvement, Value Home και Premium Living, ενώ έχει λάβει μέτρα για τη μείωση της πολυπλοκότητας και την αξιοποίηση συνεργειών.

Ταυτόχρονα, σε εξέλιξη βρίσκεται η διαδικασία εξορθολογισμού του χαρτοφυλακίου των εμπορικών σημάτων του σουηδικού ομίλου.

BHG is grouping the segment’s operations around a smaller number of business units with shared technology platforms, warehouses and organisation in order to maintain a competitive cost structure.Σημειώνεται, τέλος, ότι οι συνολικές πωλήσεις του ομίλου το 2022 παρέμειναν στα ίδια επίπεδα με το 2021, στα 1,2 δισ. ευρώ.

Σχετικά άρθρα:



Categories: DIY-Commerce, e-commerce, E-Furniture

Tags: , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: