Wish: Η «κατρακύλα» συνεχίζεται – Αποκαλύπτει τη νέα της εταιρική ταυτότητα

Συνεχίζεται η «κατρακύλα» για την Wish, αφού οι πωλήσεις της εταιρείας για το πρώτο εξάμηνο σημείωσαν (αρχείο PDF) βουτιά 80% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2021, ενώ παράλληλα η εταιρεία έχασε 32 εκατ. πελάτες.

Παρόλα αυτά, αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως η εταιρεία έκλεισε το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους με ρευστότητα της τάξης του 947 εκατ. δολάρια.

Επιπλέον, η Wish αποκάλυψε τη νέα της εταιρική εικόνα.

Στις αρχές Μαρτίου η εταιρεία είχε ανακοινώσει πως αποσύρεται από 79 χώρες για να επικεντρωθεί στις υπόλοιπες 61 χώρες υψηλής απόδοσης (κυρίως στον ευρωπαϊκό χώρο).

Την παρουσιάση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Wish, μπορείτε να δείτε εδώ.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, Location Based Services, M-Commerce

Tags:

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: