Skroutz: Σημαντική αύξηση εσόδων 48% στα 57,55 εκατ. ευρώ

Η Skroutz ανακοίνωσε (αρχείο PDF) πως κατά τη χρήση 2021 εμφάνισε ενοποιημένα έσοδα 57,55 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 48,31% σε σχέση με το 2020. Θυμίζουμε ότι το 2019, την προ πανδημίας χρονιά, οι πωλήσεις είχαν φθάσει το ποσό των 19,85 εκατ. ευρώ, κάτι που σημαίνει ότι τα έσοδά της το 2021 σχεδόν τριπλασιάστηκαν σε σύγκριση με την οικονομική χρήση του 2019.

Skroutz Annual Revenue 2007-2021

Στον αντίποδα, τα καθαρά κέρδη ακολούθησαν πτωτική πορεία καθώς μετά την εντυπωσιακή κερδοφορία των 12,54 εκατ. ευρώ του 2020, την περσινή χρονιά υποχώρησαν κατά -60%, αγγίζοντας τα 5,02 εκατ. ευρώ, δηλαδή διαμορφώθηκαν κοντά στα επίπεδα του 2019.

Το οικοσύστημα της Skroutz

Στο πλαίσιο του μετασχηματισμού της Skroutz σε ελληνική επιχείρηση-πλατφόρμα τύπου Amazon, η Skroutz εξήγγειλε φέτος το λανσάρισμα της υπηρεσίας «Fulfilled by Skroutz», ενώ παράλληλα ανακοίνωσε και τη διάθεση της δικής της BNPL υπηρεσίας, το πρόγραμμα-εργαλείο “Δόσεις για όλους”.

Η Skroutz συνεχίζει, λοιπόν, να εμπλουτίζει το επιχειρηματικό μοντέλο της πλατφορμών, με νέες πελατοκεντρικές «Προτάσεις Αξίας» και εξελιγμένα οικοσυστήματα- αλυσίδες αξιών.

Υπενθυμίζω ότι στις 21 Ιανουαρίου 2021 η εταιρεία προχώρησε στην απόκτηση του 100% των εταιρειών «MYJOBNOW Υπηρεσίες Διανομής Ι.Κ.Ε» έναντι 1,8 εκατ. ευρώ και «MJN Staffing Services Ι.Κ.Ε.» έναντι 400 χιλ. ευρώ, που δραστηριοποιούνται με τον εμπορικό τίτλο «SendX», ο οποίος και μετονομάστηκε σε «Skroutz Last Mile» ενώ παράλληλα προχώρησε στην απορρόφηση της εταιρείας Forty Two.

Η «Skroutz Last Mile» παρέχει υπηρεσίες courier και πιο συγκεκριμένα εστιάζει στο κομμάτι του last mile – «τελευταίο μίλι» („Η Skroutz στήνει το δικό της δίκτυο διανομέων – γίνεται επικίνδυνη για τους Courier), ενώ το φετινό καλοκαίρι η Skroutz απέκτησε τον πλήρη έλεγχο της fintech εταιρείας EveryPay, η οποία κατέχει άδεια ιδρύματος πληρωμών από την Τράπεζα της Ελλάδος.

Επιπλέον, η Skroutz τους τελευταίους μήνες έχει λανσάρει ένα πλήθος νέων εναλλακτικών ταχυμεταφορικών υπηρεσιών, όπως την Express Παράδοση, το Last Mile και τα Skroutz Points, ενώ πέρσι λάνσαρε την συνδρομητική υπηρεσία δωρεάν μεταφορικών, την Skroutz Plus, στα χνάρια της Amazon Prime.

Η πιο πρόσφατη κίνηση του διαδικτυακού marketplace υπήρξε η διάθεση της υπηρεσίας αποστολής και στην Κύπρο.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: