Vente-Privee: Αύξηση τζίρου κατά 50% το 2016 χάρη στις εξαγορές

Αύξηση τζίρου κατά 50% το 2016 παρουσίασε η Vente-Privee, η πρωτοπόρος του επιχειρηματικού μοντέλου των Live Shopping Clubs. Η σημαντική αυτή αύξηση οφείλεται στις πρόσφατες εξαγορές της πολωνικής „Zlotewyprzedaze“ (Πέμπτη εξαγορά: Η Vente-Privee απέκτησε την πλειοψηφία της πολωνικής „Zlotewyprzedaze“), της δανέζικης „Designers & Friends“ (Η Vente-Privee απέκτησε την πλειοψηφία της δανέζικης „Designers & Friends“), της βελγικής Vente-Exclusive.com (Η Vente-Privee απέκτησε την πλειοψηφία της βελγικής Vente-Exclusive.com), της ισπανικής Privalia καθώς και της ελβετικής eboutic (Τη Privalia και την eboutic.ch απέκτησε η Vente-Privee – Οδεύει ολοταχώς για τζίρο 3 δισ. ευρώ!)

vente-privee-2002_2016

Στο πλαίσιο της νέας της στρατηγικής για επικέντρωση και επέκταση στην ευρωπαϊκή αγορά, η Vente-Privee σκοπεύει να μη χάσει μερίδια της αγοράς μόδας από τις ανταγωνίστριες εταιρείες (Zalando, Yoox Net-a-Porter, Asos και ShowroomPrive). Άλλωστε, η Vente-Privee ανήκει στις 4 εταιρείες δισεκατομμυρίων του eFashion στην Ευρώπη.

Πρόσφατα, η Vente-Privee ανακοίνωσε ότι στο τρέχον έτος θα επενδύσει το συνολικό ποσό των 80 εκατ. ευρώ στην Έρευνα και Τεχνολογική Ανάπτυξη.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Fashion, Shopping Clubs

Tags:

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: