Αύξηση τζίρου κατά 50% το 2016 παρουσίασε η Vente-Privee, η πρωτοπόρος του επιχειρηματικού μοντέλου των Live Shopping Clubs. Η σημαντική αυτή αύξηση οφείλεται στις πρόσφατες εξαγορές της πολωνικής „Zlotewyprzedaze“ (Πέμπτη εξαγορά: Η Vente-Privee απέκτησε την πλειοψηφία της πολωνικής „Zlotewyprzedaze“), της δανέζικης „Designers & Friends“ (Η Vente-Privee απέκτησε την πλειοψηφία της δανέζικης „Designers & Friends“), της βελγικής Vente-Exclusive.com (Η Vente-Privee απέκτησε την πλειοψηφία της βελγικής Vente-Exclusive.com), της ισπανικής Privalia καθώς και της ελβετικής eboutic (Τη Privalia και την eboutic.ch απέκτησε η Vente-Privee – Οδεύει ολοταχώς για τζίρο 3 δισ. ευρώ!)
Στο πλαίσιο της νέας της στρατηγικής για επικέντρωση και επέκταση στην ευρωπαϊκή αγορά, η Vente-Privee σκοπεύει να μη χάσει μερίδια της αγοράς μόδας από τις ανταγωνίστριες εταιρείες (Zalando, Yoox Net-a-Porter, Asos και ShowroomPrive). Άλλωστε, η Vente-Privee ανήκει στις 4 εταιρείες δισεκατομμυρίων του eFashion στην Ευρώπη.
Πρόσφατα, η Vente-Privee ανακοίνωσε ότι στο τρέχον έτος θα επενδύσει το συνολικό ποσό των 80 εκατ. ευρώ στην Έρευνα και Τεχνολογική Ανάπτυξη.
Σχετικά άρθρα:
- Πέμπτη εξαγορά: Η Vente-Privee απέκτησε την πλειοψηφία της πολωνικής „Zlotewyprzedaze“
- Η Vente-Privee απέκτησε την πλειοψηφία της δανέζικης „Designers & Friends“
- Τη Privalia και την eboutic.ch απέκτησε η Vente-Privee – Οδεύει ολοταχώς για τζίρο 3 δισ. ευρώ!
- Η Vente-Privee θέλει να αποκτήσει την ισπανική Privalia
- Η Vente-Privee απέκτησε την πλειοψηφία της βελγικής Vente-Exclusive.com
- Vente-Privee: Χαμηλότερες των εκτιμήσεων οι πωλήσεις της για το 2014
- Vente-Privee: Επεκτείνει τις δραστηριότητες της στον τομέα διασκέδασης μέσω εξαγοράς της Weezevent
- Η Vente-Privee διακόπτει πρόωρα τη συνεργασία της με την American Express
- Vente-Privee: KOOROO – η νέα υπηρεσία της για την προώθηση νέων προϊόντων
- Vente-Privee: Το Conversion Rate ανέρχεται στο 6,5%
- Η σχετικότητα και η παγίδα της προσέγγισης πολλαπλών κοινών-στόχος
- Vente-Privee: Στοχεύει σε πωλήσεις 1,84 δισ. ευρώ για το 2014
- Zulily και το μέλλον των Shopping Clubs
- Vente Privee: Πωλήσεις 1,6 δισ. ευρώ για το 2013
- Vente Privee: Πωλήσεις 1,3 δισ. ευρώ για το 2012
- Vente Privee: Πωλήσεις 1,1 δισ. ευρώ αυξημένες κατά 11%
- Shopping Clubs: Το παρόν και το μέλλον των Outlet 2.0
Categories: e-commerce, E-Fashion, Shopping Clubs
Απάντηση