Αύξηση των εσόδων κατά 19% σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση στα 127,1 δισ. δολάρια και τα πρώτα κέρδη -σε επίπεδο τριμήνου- για φέτος, ανακοίνωσε (αρχείο PDF) για το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους η Amazon.
Ανάλυση Εσόδων κατά κατηγορία
Η αύξηση των εσόδων επιτεύχθηκε χάρη στην αύξηση τόσο των διαφημιστικών υπηρεσιών όσο και εκείνων των cloud computing υπηρεσιών Amazon Web Services (AWS) κατά 30% και 28% αντίστοιχα, στην αύξηση κατά 23% των λειτουργικών εσόδων του Marketplace και στην αύξηση κατά 14% εκείνων των Prime (συνδρομητικών) υπηρεσιών.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι μετά από τέσσερα δύσκολα τρίμηνα, οι λιανικές πωλήσεις της Amazon επέστρεψαν στα επίπεδα του 2ου τριμήνου 2021.
Όσον αφορά τα έσοδα από την δραστηριότητα στον κλάδο της λιανικής πώλησης τροφίμων της Whole Foods και Amazon Go, αυτά αυξήθηκαν κατά 10% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο.
Ο μεγαλύτερος διαδικτυακός λιανοπωλητής στον κόσμο προβλέπει καθαρές πωλήσεις μεταξύ 140 και 148 δισ. δολάρια για το τέταρτο (εορταστικό) τρίμηνο.
Σημειώνεται ότι η Amazon εκμεταλλεύτηκε τις εξαιρετικά χαμηλές αποτιμήσεις λόγω της παρατεταμένης κρίσης, εξαγοράζοντας το δίκτυο ιατρείων πρωτοβάθμιας φροντίδας One Medical, ενώ πρόσφατα ο γίγας του ηλεκτρονικού εμπορίου απέκτησε παρουσία και στη βελγική αγορά.
Σχετικά άρθρα:
- Η Amazon σκοπεύει να εξαγοράσει την iRobot έναντι 1,7 δισ. δολαρίων
- Η Amazon εξαγοράζει το δίκτυο ιατρείων πρωτοβάθμιας φροντίδας One Medical έναντι 3,9 δισ. δολαρίων
- Amazon: Αύξηση εσόδων κατά 7% το β’ τρίμηνο
- Στο «κόκκινο» η Amazon το α’ τρίμηνο για πρώτη φορά μετά το 2015
- Η Amazon φέρνει τα Luxury Stores στην Ευρώπη
- Amazon Shipping: Επίσημο λανσάρισμα στη Μ. Βρετανία
- 100.000 ηλεκτροκίνητα βανάκια Rivian παρήγγειλε η Amazon Logistics στοχεύοντας στον μετασχηματισμό της αγοράς ταχυμεταφορών
- Amazon, η μεγάλη κερδισμένη από την πανδημία του κορωνοϊού
- Ο κορωνοϊός και οι συνέπειες στο Εμπόριο
- Ο μεγαλύτερος ταχυμεταφορέας της Amazon…είναι η ίδια η Amazon
- Amazon: Οι λιανικές πωλήσεις και οι πωλήσεις μέσω του Marketplace παρουσίασαν το πρώτο εξάμηνο του 2019 σημαντική άνοδο κατά 12% και 22% αντίστοιχα
- Η Amazon αποκάλυψε για πρώτη φορά ότι η ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων (GMV) που διακινούνται μέσω της πλατφόρμας της ανέρχεται στο ποσό των 277 δισ. δολαρίων
- Amazon Go: Η Amazon παρουσιάζει την τεχνολογία της «Just Walk Out» – επιτίθεται τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ
- Με ποια στρατηγική θα διεισδύσει η Amazon τελικά στην ελληνική αγορά;
- Η Amazon «έφαγε λάχανο» το παραδοσιακό λιανεμπόριο στις Η.Π.Α.
- E-Commerce 2020: Κερδισμένοι και ηττημένοι
- Amazon Key: Η Amazon θέλει να αποκτήσει τον έλεγχο πρόσβασης στην είσοδο της οικίας σας, φέροντας εις πέρας την παράδοση και στο «τελευταίο μίλι»
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms
Απάντηση