Amazon: Άλμα εσόδων 19% στο γ΄ τρίμηνο του 2022

Αύξηση των εσόδων κατά 19% σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση στα 127,1 δισ. δολάρια και τα πρώτα κέρδη -σε επίπεδο τριμήνου- για φέτος, ανακοίνωσε (αρχείο PDF) για το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους η Amazon.

Amazon's net sales increased 19% compared with third quarter 2021

Ανάλυση Εσόδων κατά κατηγορία

Η αύξηση των εσόδων επιτεύχθηκε χάρη στην αύξηση τόσο των διαφημιστικών υπηρεσιών όσο και εκείνων των cloud computing υπηρεσιών Amazon Web Services (AWS) κατά 30% και 28% αντίστοιχα, στην αύξηση κατά 23% των λειτουργικών εσόδων του Marketplace και στην αύξηση κατά 14% εκείνων των Prime (συνδρομητικών) υπηρεσιών.

mazon's Q3 2022 Segment SalesΑξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι μετά από τέσσερα δύσκολα τρίμηνα, οι λιανικές πωλήσεις της Amazon επέστρεψαν στα επίπεδα του 2ου τριμήνου 2021.

Όσον αφορά τα έσοδα από την δραστηριότητα στον κλάδο της λιανικής πώλησης τροφίμων της Whole Foods και Amazon Go, αυτά αυξήθηκαν κατά 10% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο.

Ο μεγαλύτερος διαδικτυακός λιανοπωλητής στον κόσμο προβλέπει καθαρές πωλήσεις μεταξύ 140 και 148 δισ. δολάρια για το τέταρτο (εορταστικό) τρίμηνο.

Σημειώνεται ότι η Amazon εκμεταλλεύτηκε τις εξαιρετικά χαμηλές αποτιμήσεις λόγω της παρατεταμένης κρίσης, εξαγοράζοντας το δίκτυο ιατρείων πρωτοβάθμιας φροντίδας One Medical, ενώ πρόσφατα ο γίγας του ηλεκτρονικού εμπορίου απέκτησε παρουσία και στη βελγική αγορά.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms

Tags:

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: