Revolve: Έσπασε το φράγμα του 1 δισ. δολαρίων το 2022

Την ίδια στιγμή που η Ευρώπη έχει να επιδείξει επτά εταιρείες δισεκατομμυρίων (Zalando, Asos, Veepee, Farfetch, About You, Boohoo και BestSecret) στον τομέα του e-Fashion, η Revolve γίνεται η δεύτερη μόλις αμερικανική εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου του κλάδου μόδας, μετά τη Stitch Fix, που σπάει το φράγμα του ενός δισ. δολαρίων σε πωλήσεις.

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, οι πωλήσεις της Revolve έσπασαν το φράγμα του 1 δισ. δολαρίων και εμφανίζονται ενισχυμένες κατά 24% (1,1 δισ. δολάρια το 2022 έναντι 891 εκατ. δολάρια το 2021).

US e-commerce fashion retailer Revolve Group surpasses $1 bn net salesΑντίθετα, τα καθαρά κέρδη μειώθηκαν κατά 41% το 2022 στα 58,7 εκατ. δολάρια από τα 99,8 εκατ. δολάρια το 2021, ενώ τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν το 2022 στα 90,2 εκατ. δολάρια (από 114,6 εκατ. δολάρια το 2021).

Ανάλυση Εσόδων κατά κατηγορία δραστηριότητας

Οι πωλήσεις της πλατφόρμας Revolve (κατηγορία Premium), που αποτελούν ιστορικά την κατηγορία με την υψηλότερη συμμετοχή, ανήλθαν σε 921,7 εκατ. δολάρια, και σημείωσαν ποσοστό μεγέθυνσης 24% σε σχέση με το 2021, συνθέτουν δε το 84% του κύκλου εργασιών της εταιρείας. Αντίστοιχα, οι πωλήσεις της πλατφόρμας FWRD (κατηγορία Luxury) ανήλθαν στα 180 εκατ. δολάρια το 2022 από 146 εκατ. δολάρια το 2021, συνεισφέροντας το 16% των πωλήσεων της εταιρείας.

Revolve's FY 2022 net sales and gross profit for each of the reportable segments Όσον αφορά την πελατειακή βάση της Revolve, η εταιρεία ενίσχυσε (αρχείο PDF) κατά 500.000 τους πελάτες της σε ετήσια βάση, των οποίων ο συνολικός αριθμός ανέρχεται σε 2,34 εκατομμύρια και οι οποίοι πραγματοποιήσαν κατά μέσο όρο 3,5 παραγγελίες, με μέση αξία καλαθιού τα 304 δολάρια, αυξημένη κατά 12% σε σχέση με το 2021.

Revolve's Active Customers and Average Order Value for the FY 2022Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως οι πωλήσεις της εταιρείας στις διεθνείς αγορές αντιπροσωπεύουν το 17% (187 εκατ. δολάρια) των συνολικών εσόδων της.

Σημειώνεται ότι η Revolve έκλεισε το 2022 με αύξηση πωλήσεων κατά 83,26% συγκριτικά με το 2019, του τελευταίου κανονικού έτους πριν την πανδημία.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Fashion

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: