Farfetch: Αύξηση εσόδων κατά 3%, ύψους 2,32 δισ. δολάρια το 2022

Αύξηση εσόδων κατά 3% (αύξηση κατά 12%, σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση), η οποία ανήλθε στα 2,32 δισ. δολάρια, κατέγραψε η Farfetch το 2022 συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας. Αντίθετα, το GMV (Gross Merchandise Value – η συνολική αξία των εμπορευμάτων που πωλούνται στην πλατφόρμα της) κατέγραψε μείωση 4% (αύξηση κατά 2%, σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση), εξαιτίας κυρίως των επιπτώσεων της πανδημίας στην κινεζική αγορά, αλλά και της διακοπής των δραστηριοτήτων της στη ρωσική αγορά, την περασμένη άνοιξη, από την οποία έχασε 100.000 περίπου πελάτες.

Το προσαρμοσμένο EBITDA διαμορφώθηκε σε ζημίες ύψους 99 εκατ. δολαρίων έναντι των κερδών 2 εκατ. δολαρίων το 2021. Τα κέρδη μετά φόρων ανήλθαν σε 345 εκατ. δολάρια από 1,47 δισ. δολάρια, σημειώνοντας πτώση 76% στο έτος, ενώ στις 31 Δεκεμβρίου 2022 τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα υποχώρησαν κατά 629 εκατ. δολάρια στα 734 εκατ. δολάρια, από 1,36 δισ. δολάρια το 2021.

Πρόβλεψη για ανάκαμψη το 2023

Η Farfetch, η οποία μέσω της πλατφόρμας της προσφέρει προσβασιμότητα στην πολυτελή ένδυση, ελπίζει ότι το δεύτερο εξάμηνο του 2023 θα ξεκινήσει η ανάκαμψη, η οποία θα ενισχυθεί από τη βελτίωση στην αγορά της Κίνας και τις νέες συνεργασίες με εταιρείες, όπως τη Reebok, τη Ferragamo και τη Neiman Marcus.

Στόχος είναι η αύξηση του GMV κατά 19% και σε περίπου 4,9 δισ. δολάρια καθώς και η βελτίωση του περιθωρίου προσαρμοσμένου EBITDA, από -4,9% που ήταν το 2022, σε 1% έως 3% το 2023.

Σημειώνεται ότι, στα οικονομικά αποτελέσματα της Farfetch για το έτος 2022, δεν έχουν συμπεριληφθεί τα έσοδα της Yoox Net-a-Porter (“H Richemont ανταλλάσσει τις μετοχές της Yoox Net-a-Porter με τις μετοχές της Farfetch”).

Η Farfetch ακολουθεί τη Zalando, την Asos, τη Veepee, την About You, την Boohoo και την BestSecret στη λίστα των κορυφαίων ευρωπαϊκών πλατφορμών ηλεκτρονικού εμπορίου στον τομέα του e-Fashion, οι οποίες έχουν σπάσει το φράγμα όχι μόνο του ενός, αλλά και των 10 δισ. σε έσοδα, όπως στην περίπτωση της Zalando.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion, Ε-Shoes

Tags: , , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: