Το δημοσίευμα της Wall Street Journal επιβεβαιώθηκε, καθώς η Shein ανακοίνωσε και επίσημα την έλευση της διεθνούς πλατφόρμας της-marketplace, αρχικά στις ΗΠΑ και μετά στις υπόλοιπες αγορές, αφού την πρωτολάνσαρε πριν από ένα μήνα στην αγορά της Βραζιλίας.
SHEIN Marketplace, which the company introduced in Brazil last month, will launch next in the U.S. before rolling out to other global markets. The platform will host local and international third-party sellers on the SHEIN site alongside SHEIN-branded apparel products, as the company expands to meet increasing demands for product variety.
SHEIN Marketplace will allow sellers to access SHEIN’s real-time insights and learn from the company’s on-demand production and demand measurement capabilities.
Sellers will further benefit from access to SHEIN’s extensive customer base, a seamless process for product fulfillment, and SHEIN’s global brand marketing and social channel exposure.
Παράλληλα ο διαδικτυακός λιανοπωλητής γρήγορης μόδας ανακοίνωσε ότι θα μεταφέρει την έδρα της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής (EMEA) στην Ιρλανδία, όπως, άλλωστε έπραξε η Temu (“Η Temu έφτασε στην Ευρώπη”).
Η στρατηγικής marketplace της Shein στοχεύει τόσο στην επέκταση της προϊοντικής γκάμας της όσο στην ταχύτερη δυνατή παράδοση, ενώ όπως είχαμε αναφέρει πρόσφατα, η Shein μεταφέρει την παραγωγή και τα logistics ολοένα και περισσότερο στις μεγάλες διεθνείς αγορές, καθώς θέλει την παραγωγή και την εφοδιαστική αλυσίδα εγγύτερα στις χώρες όπου γίνεται και η μεγάλη κατανάλωση.
Σχετικά άρθρα:
- Shein: 142 εκατ. πελάτες και έσοδα 22,7 δισ. δολάρια το 2022
- H Shein σκοπεύει να μετασχηματιστεί σε πλατφόρμα – Ξεκίνησε μονάδα παραγωγής ρούχων στην Τουρκία
- Η Shein λάνσαρε διαδικτυακή πλατφόρμα μεταπώλησης
- «Έκπληξη» από την Shein – Τετραπλασιασμός πωλήσεων στα 10 δισ. δολάρια
- Shein: Αύξηση τζίρου 88,67% στα 2,83 δισ. δολάρια το 2019
- Shein, η κινεζική εταιρεία φαινόμενο που κάνει πωλήσεις ύψους 1,5 δισ. δολάρια, χωρίς να το καταλάβει κανείς
- Marketplaces: Τα επιχειρηματικά μοντέλα, που είναι οι πραγματικοί νικητές της συγκεντροποίησης στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο
- Το Αλφαβητάρι της Οικονομικής των πλατφορμών
- E-Commerce 2020: Κερδισμένοι και ηττημένοι
Categories: e-commerce, E-Fashion, Ε-Shoes, M-Commerce
Απάντηση