IKEA Γερμανίας: Αύξηση κατά 7% των ηλεκτρονικών πωλήσεων, στα 1,4 δισ. ευρώ το 2023

Η IKEA στη Γερμανία ανακοίνωσε ότι, για τη χρήση 2023 (1η Σεπτεμβρίου 2022 – 31 Αυγούστου 2023), οι ηλεκτρονικές πωλήσεις της ανήλθαν στα 1,4 δισ. ευρώ έναντι 1,3 δισ. ευρώ την προηγούμενη χρήση, ήτοι οι πωλήσεις μέσω του ηλεκτρονικού καναλιού σημείωσαν αύξηση 7%. Ως αποτέλεσμα, το μερίδιο του ηλεκτρονικού εμπορίου στις λιανικές πωλήσεις της ΙΚΕΑ (χωρίς το Food) ανήλθε στο 23,2%. Βέβαια, τα online έσοδα της χρήσης 2023 είναι κάτω από το ρεκόρ της χρήσης 2021 όταν η εταιρεία είχε πετύχει ηλεκτρονικές πωλήσεις 1,75 δισ. ευρώ.

Ikea Germany online sales up 7% in FY23Οι πωλήσεις λιανικής των 54 καταστημάτων κατέγραψαν αύξηση 15,17% στα 5,05 δισ. ευρώ.

Offline vs. Online

Ενδιαφέρον έχουν και τα συγκριτικά στοιχεία Offline vs. Online που δίνει η IKEA Γερμανίας, η οποία είναι η μεγαλύτερη αγορά της IΚΕΑ Ιngka Group, μητρική της ΙΚΕΑ.

Σύμφωνα με αυτά, η επισκεψιμότητα στα 54 καταστήματα αυξήθηκε σε 81 εκατ. πελάτες (+11%) σε σχέση με τη χρήση 2022, ενώ από το σύνολο των 81 εκατ. επισκεπτών, οι 41 εκατ. πραγματοποίησαν αγορές από τα IKEA, με τη μέση αξία του καλαθιού να διαμορφώνεται στα 112,52 ευρώ (+8,1%).

Αντίστοιχα, ο αριθμός των online πελατών αυξήθηκε κατά 5,3% φτάνοντας τα 5,6 εκατομμύρια, με τη μέση αξία του ηλεκτρονικού καλαθιού να διαμορφώνεται σε 247,40 ευρώ (+1,5%).

Αξίζει να σημειωθεί, ότι στην ανακοίνωση της η IKEA, που σε λίγο καιρό θα εορτάσει τα 50 χρόνια λειτουργίας της στη Γερμανία, δεν αναφέρει το ποσοστό χρήσης της υπηρεσίας Click & Collect.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Furniture, Multichannel Commerce

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

%d