Η IKEA στη Γερμανία ανακοίνωσε ότι, για τη χρήση 2023 (1η Σεπτεμβρίου 2022 – 31 Αυγούστου 2023), οι ηλεκτρονικές πωλήσεις της ανήλθαν στα 1,4 δισ. ευρώ έναντι 1,3 δισ. ευρώ την προηγούμενη χρήση, ήτοι οι πωλήσεις μέσω του ηλεκτρονικού καναλιού σημείωσαν αύξηση 7%. Ως αποτέλεσμα, το μερίδιο του ηλεκτρονικού εμπορίου στις λιανικές πωλήσεις της ΙΚΕΑ (χωρίς το Food) ανήλθε στο 23,2%. Βέβαια, τα online έσοδα της χρήσης 2023 είναι κάτω από το ρεκόρ της χρήσης 2021 όταν η εταιρεία είχε πετύχει ηλεκτρονικές πωλήσεις 1,75 δισ. ευρώ.
Οι πωλήσεις λιανικής των 54 καταστημάτων κατέγραψαν αύξηση 15,17% στα 5,05 δισ. ευρώ.
Offline vs. Online
Ενδιαφέρον έχουν και τα συγκριτικά στοιχεία Offline vs. Online που δίνει η IKEA Γερμανίας, η οποία είναι η μεγαλύτερη αγορά της IΚΕΑ Ιngka Group, μητρική της ΙΚΕΑ.
Σύμφωνα με αυτά, η επισκεψιμότητα στα 54 καταστήματα αυξήθηκε σε 81 εκατ. πελάτες (+11%) σε σχέση με τη χρήση 2022, ενώ από το σύνολο των 81 εκατ. επισκεπτών, οι 41 εκατ. πραγματοποίησαν αγορές από τα IKEA, με τη μέση αξία του καλαθιού να διαμορφώνεται στα 112,52 ευρώ (+8,1%).
Αντίστοιχα, ο αριθμός των online πελατών αυξήθηκε κατά 5,3% φτάνοντας τα 5,6 εκατομμύρια, με τη μέση αξία του ηλεκτρονικού καλαθιού να διαμορφώνεται σε 247,40 ευρώ (+1,5%).
Αξίζει να σημειωθεί, ότι στην ανακοίνωση της η IKEA, που σε λίγο καιρό θα εορτάσει τα 50 χρόνια λειτουργίας της στη Γερμανία, δεν αναφέρει το ποσοστό χρήσης της υπηρεσίας Click & Collect.
Σχετικά άρθρα:
- Χρηματοδότηση 110 εκατ. ευρώ έλαβε η συνδρομητική υπηρεσία ενοικίασης επίπλων Nornorm της ΙΚΕΑ
- IKEA: Πτώση Online πωλήσεων στη Γερμανία κατά 25,5% στα 1,3 δισ. ευρώ
- ΙΚΕΑ: Στα 9 δισ. ευρώ οι ηλεκτρονικές πωλήσεις
- IKEA: Διπλασιασμός των ηλεκτρονικών πωλήσεων στη Γερμανία
- IKEA: «Βουτιά» 1,5 δισ. ευρώ στις πωλήσεις – Εντυπωσιακή αύξηση (+45%) στο Online
Categories: e-commerce, E-Furniture, Multichannel Commerce
Απάντηση