Zakcret: Αύξηση κύκλου εργασιών κατά 5 εκατ. ευρώ το 2022 –εκτίναξη online πωλήσεων κατά 86% στην τετραετία

Aύξηση κατά 12,7% παρουσίασε ο κύκλος εργασιών της Zakcret το 2022 καθώς διαμορφώθηκε στα 43,57 εκατ. ευρώ, από 38,67 εκατ. ευρώ το 2021, αυξημένος κατά  περίπου 5 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις (αρχείο PDF) της εταιρείας. Το αποτέλεσμα αυτό προήλθε από την οργανική αύξηση και από ένα νέο κατάστημα (Ιωάννινα) που άνοιξε στη χρήση του 2022.

Zakcret's Net Sales in 2022 grew by over 5 million EUR (+12,7%) to 43,57 million EUR

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι αν, συγκριθούν οι online πωλήσεις της εταιρείας το 2022 με αυτές του 2019, δηλαδή του τελευταίου τυπικού έτους πριν από την πανδημία, τότε παρουσιάζεται μια θεαματική αύξηση της τάξεως του 86%, πλησιάζοντας τις αντίστοιχες ηλεκτρονικές πωλήσεις της Intersport στην Ελλάδα.

Το Μικτό Κέρδος διαμορφώθηκε στο 42,6%,διατηρώντας το υψηλότερο ποσοστό Μικτού κέρδους σε σχέση με τον κλάδο. Η μείωση σε σχέση με το 2021 οφείλεται στη έντονα εκπτωτική χρονιά γενικότερα στο λιανεμπόριο ως αποτέλεσμα εξωγενών παραγόντων που επηρέασαν το διαθέσιμο οικογενειακό εισόδημα.

Ειδικότερα, η διοίκηση της Zakcret επισημαίνει:

Οι λειτουργικές δαπάνες παρουσιάζουν αύξηση σε σχέση με το 2021 λόγω του ότι η εταιρεία προέβη σε επενδύσεις αναπτυξιακού χαρακτήρα οι οποίες σχετίζονται με πληροφοριακά συστήματα, δημιουργία κέντρου διανομής logistics, ανακαινίσεις μεγάλου μέρους του υπάρχοντος δικτύου, δημιουργία νέων τμημάτων και μεγάλες επενδύσεις σε στελέχη της αγοράς προκειμένου να στηρίξει την περαιτέρω ανάπτυξή της.

Τέλος, εξωγενείς παράγοντες, όπως η υπέρογκη αύξηση του κόστους ενέργειας για το σύνολο σχεδόν του 2022, αύξησαν σημαντικά τις λειτουργικές δαπάνες, με αποτέλεσμα το λειτουργικό αποτέλεσμα του 2022 να εμφανίζεται μειωμένο σε σχέση με το 2021.

Τα αποτελέσματα προ φόρων ανήλθαν σε 556.940 ευρώ, μειωμένα κατά 87,38% ενώ το κέρδος χρήσης σε 413.770 ευρώ, γνωρίζοντας μείωση της τάξης του -87,95%.

Ανάπτυξη σε νέες αγορές και δραστική βελτίωση όλων των οικονομικών δεικτών το 2023

Στόχος του 2023, σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, είναι η ανάπτυξη των πωλήσεων σε νέες αγορές, με την ίδρυση νέων υποκαταστημάτων στην ελληνική επικράτεια– ενώ καταγράφεται ήδη αύξηση του κύκλου εργασιών και, συνοδευόμενη από τον έλεγχο δαπανών, θα οδηγήσει στο τέλος της χρήσης στην δραστική αύξηση του καθαρού αποτελέσματος και τη βελτίωση επί το θετικότερο των οικονομικών δεικτών και των λειτουργικών κερδών EBITDA.

Επισημαίνεται ότι κατά τη διάρκεια του 2023 έγιναν ενάρξεις 7 νέων υποκαταστημάτων σε Καλαμάτα, Καλλιθέα, Θεσσαλονίκη, Άλιμο, Κομοτηνή και Λαμία.

Στο παρελθόν είχαμε αναφερθεί εκτενέστερα για το πού βρίσκονται οι ευκαιρίες και οι προοπτικές του μελλοντικού εμπορίου αθλητικών ειδών.

Σχετικά άρθρα:

 

 



Categories: e-commerce, E-Fashion, Ε-Shoes, Multichannel Commerce

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

%d