Στην πρώτη της εξαγορά στην Ευρώπη προχώρησε η αμερικανική goPuff, η οποία πρόσφατα εξασφάλισε 1,15 δισ. δολάρια, αποκτώντας την βρετανική Fancy („Gopuff Jumpstarts International Expansion with Acquisition of UK-Based Fancy“).
Η πρωτοπόρος του επιχειρηματικού μοντέλου ultra-fast delivery εστιάζει στην υπερταχεία εκπλήρωση, δηλαδή την παράδοση προϊόντων σουπερμάρκετ σε 10 – 30 λεπτά και συνεπώς στην ελαχιστοποίηση του χρονικού διαστήματος που μεσολαβεί από την παραλαβή της παραγγελίας έως την παράδοσή της. Η εταιρεία λειτουργεί περισσότερα από 250 κέντρα μικρο-fulfillment (μικρές αποθήκες), εξυπηρετώντας πελάτες σε περισσότερες από 650 πόλεις των ΗΠΑ, ενώ η Fancy λειτουργεί ένα παρόμοιο επιχειρηματικό μοντέλο στην Βρετανία.
Πέρυσι η goPuff επένδυσε το ποσό των 350 εκατ. δολαρίων για την εξαγορά της BevMo! και των 161 καταστημάτων της.
Αναμένουμε ανάλογες κινήσεις και από την Getir, την Wolt, την DoorDash και την Amazon.
Σχετικά άρθρα:
- Η Wolt λάνσαρε το Wolt Market
- Νέα χρηματοδότηση 300 εκατ. δολάρια για την Getir
- Χρηματοδότηση 244 εκατ. ευρώ «σήκωσε» η Gorillas
- Ακόμη 1,15 δισ. δολάρια «σήκωσε» η goPuff
- Delivery Hero: To efood λάνσαρε το efood Market
- E-Food και το ultra-fast delivery των goPuff, getir και Gorillas
- Οι κυριότερες επιπτώσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο στη μετά-κορωνοϊού εποχή
- H Delivery Hero φέρνει τα Dmarts στην Ελλάδα
- Η Delivery Hero σχεδιάζει να λειτουργήσει 400 μικρές αποθήκες ως το τέλος του έτους
Categories: e-commerce, E-Food, Location Based Services, M-Commerce, On-Demand Commerce, Trends
Απάντηση