Καλύτερες μέρες σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν βλέπει η Amazon, καθώς κατέγραψε κέρδη 3,17 δισ. δολαρίων για το α’ τρίμηνο του 2023, μια έντονη αντιστροφή από την καθαρή ζημία της 3,84 δισ. δολάρια πριν από ένα χρόνο, ενώ και για το τρέχον τρίμηνο, ο γίγας του ηλεκτρονικού εμπορίου, αναμένει αύξηση των εσόδων μεταξύ 5% και 10% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρσι, στα 127 έως 133 δισ. δολάρια.
Ανάλυση Εσόδων κατά κατηγορία
Η αύξηση των εσόδων επιτεύχθηκε, κατά μεγάλο μέρος, χάρη στην αύξηση κατά 16% των εσόδων των cloud computing υπηρεσιών της Amazon Web Services (AWS) στα 21,4 δισ. δολάρια, στην αύξηση κατά 18% των εσόδων του Marketplace στα 29,8 δισ. δολάρια, στην αύξηση κατά 21% των εσόδων από διαφήμιση στα 9,5 δισ. δολάρια και στην αύξηση κατά 15% εκείνων των Prime (συνδρομητικών) υπηρεσιών στα 9,7 δισ. δολάρια.
Αντίθετα, τα έσοδα από τις λιανικές πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 51 δισ. δολάρια, στα ίδια περίπου επίπεδα με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2022.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ένας από τους κύριους μοχλούς ανάπτυξης τoυ τεχνολογικού γίγαντα είναι οι Amazon Business (B2B) πωλήσεις.
Amazon Business launched in 2015 and today drives roughly $35B in annualized gross sales. More than six million active customers, including 96 of the global Fortune 100 companies, are enjoying Amazon Business’ one-stop shopping, real-time analytics, and broad selection on hundreds of millions of business supplies.
Από την άλλη, στην πρόσφατη επιστολή του (αρχείο PDF) προς τους μετόχους της Amazon, ο διευθύνων σύμβουλός της Amazon, Andy Jassy, αποκάλυψε ότι θα υπάρξει νέος γύρος απολύσεων.
Σχετικά άρθρα:
- Η Amazon έσπασε το φράγμα των 500 δισ. δολαρίων
- Η Amazon εξασφάλισε δάνειο ύψους 8 δισ. δολαρίων
- Η Amazon σκοπεύει να εξαγοράσει την iRobot έναντι 1,7 δισ. δολαρίων
- Η Amazon εξαγοράζει το δίκτυο ιατρείων πρωτοβάθμιας φροντίδας One Medical έναντι 3,9 δισ. δολαρίων
- Στο «κόκκινο» η Amazon το α’ τρίμηνο για πρώτη φορά μετά το 2015
- Η Amazon φέρνει τα Luxury Stores στην Ευρώπη
- Amazon Shipping: Επίσημο λανσάρισμα στη Μ. Βρετανία
- 100.000 ηλεκτροκίνητα βανάκια Rivian παρήγγειλε η Amazon Logistics στοχεύοντας στον μετασχηματισμό της αγοράς ταχυμεταφορών
- Amazon, η μεγάλη κερδισμένη από την πανδημία του κορωνοϊού
- Ο κορωνοϊός και οι συνέπειες στο Εμπόριο
- Ο μεγαλύτερος ταχυμεταφορέας της Amazon…είναι η ίδια η Amazon
- Η Amazon αποκάλυψε για πρώτη φορά ότι η ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων (GMV) που διακινούνται μέσω της πλατφόρμας της ανέρχεται στο ποσό των 277 δισ. δολαρίων
- Amazon Go: Η Amazon παρουσιάζει την τεχνολογία της «Just Walk Out» – επιτίθεται τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ
- Με ποια στρατηγική θα διεισδύσει η Amazon τελικά στην ελληνική αγορά;
- Η Amazon «έφαγε λάχανο» το παραδοσιακό λιανεμπόριο στις Η.Π.Α.
- E-Commerce 2020: Κερδισμένοι και ηττημένοι
- Amazon Key: Η Amazon θέλει να αποκτήσει τον έλεγχο πρόσβασης στην είσοδο της οικίας σας, φέροντας εις πέρας την παράδοση και στο «τελευταίο μίλι»
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms
Απάντηση