Όλα τα καταστήματα της Reebok στην Ευρώπη πέρασαν στα χέρια της Farfetch

Στα τέλη Φεβρουαρίου, η Authentic Brands Group ανακοίνωσε ότι έκλεισε αποκλειστική συνεργασία με την New Guards Group της Farfetch για την αντιπροσώπευση, χονδρική διανομή και λιανική ανάπτυξη διανομή των αθλητικών ειδών Reebok στην Ευρώπη. Από χθες, όλα τα φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα της Reebok στην Ευρώπη πέρασαν στα χέρια της Farfetch.

FARFETCH has commercially launched its European partnership with Reebok.

Following its acquisition of Reebok in 2022, Authentic partnered with FARFETCH to operate its business in Europe, replatform its European e-commerce sites and drive the evolution of the brand by expanding its luxury collaboration offerings globally.

The partnership is being managed by New Guards Group (NGG), a wholly owned FARFETCH company. NGG has formed a new division, NGG++, to operate the Reebok brand and focus on accelerating opportunities for NGG brands’ sportswear and sneaker categories.

We are delighted that the NGG++ and FARFETCH Platform Solutions teams have ensured Reebok’s wholesale and e-commerce operations are up and running on time and on budget.

Η στρατηγική της Farfetch για την Reebok

Στο ενημερωτικό έντυπο Capital Markets Day (αρχείο PDF), η Farfetch σκιαγραφεί για το τι μέλλει γενέσθαι για την NGG και το νέο της απόκτημα, την Reebok. Η Farfetch θέλει να αποκτήσει μεγαλύτερο έλεγχο των διαύλων διανομής και της πελατειακής διεπαφής, προωθώντας τις άμεσες πωλήσεις (D2C).

Υπενθυμίζεται ότι το χαρτοφυλάκιο “Sport Fashion” της Farftech περιλαμβάνει και την Stadium Goods.

Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, η Reebok βρίσκεται στην 5η και τελευταία φάση εξέλιξης της στρατηγικής του Ηλεκτρονικού Εμπορίου των κατασκευαστών επώνυμων προϊόντων.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion

Tags: , , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: