Στα τέλη Φεβρουαρίου, η Authentic Brands Group ανακοίνωσε ότι έκλεισε αποκλειστική συνεργασία με την New Guards Group της Farfetch για την αντιπροσώπευση, χονδρική διανομή και λιανική ανάπτυξη διανομή των αθλητικών ειδών Reebok στην Ευρώπη. Από χθες, όλα τα φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα της Reebok στην Ευρώπη πέρασαν στα χέρια της Farfetch.
Following its acquisition of Reebok in 2022, Authentic partnered with FARFETCH to operate its business in Europe, replatform its European e-commerce sites and drive the evolution of the brand by expanding its luxury collaboration offerings globally.
The partnership is being managed by New Guards Group (NGG), a wholly owned FARFETCH company. NGG has formed a new division, NGG++, to operate the Reebok brand and focus on accelerating opportunities for NGG brands’ sportswear and sneaker categories.
We are delighted that the NGG++ and FARFETCH Platform Solutions teams have ensured Reebok’s wholesale and e-commerce operations are up and running on time and on budget.
Η στρατηγική της Farfetch για την Reebok
Στο ενημερωτικό έντυπο Capital Markets Day (αρχείο PDF), η Farfetch σκιαγραφεί για το τι μέλλει γενέσθαι για την NGG και το νέο της απόκτημα, την Reebok. Η Farfetch θέλει να αποκτήσει μεγαλύτερο έλεγχο των διαύλων διανομής και της πελατειακής διεπαφής, προωθώντας τις άμεσες πωλήσεις (D2C).
Υπενθυμίζεται ότι το χαρτοφυλάκιο “Sport Fashion” της Farftech περιλαμβάνει και την Stadium Goods.
Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, η Reebok βρίσκεται στην 5η και τελευταία φάση εξέλιξης της στρατηγικής του Ηλεκτρονικού Εμπορίου των κατασκευαστών επώνυμων προϊόντων.
Σχετικά άρθρα:
- Adidas: Αύξηση των D2C πωλήσεων κατά 60% στην Ελλάδα
- Farfetch: Αύξηση εσόδων κατά 3%, ύψους 2,32 δισ. δολάρια το 2022
- H Richemont ανταλλάσσει τις μετοχές της Yoox Net-a-Porter με τις μετοχές της Farfetch
- Farfetch: Αύξηση τζίρου (+35%) και GMV (+33%) στα 2,3 δισ. δολάρια και 4,2 δισ. δολάρια αντίστοιχα
- Η Farfetch επεκτείνεται στην αγορά ομορφιάς μέσω της εξαγοράς της Violet Grey
- Από την JD.com στην Alibaba: Έναντι 1,15 δισ. δολάρια η Farfetch αλλάζει στρατόπεδο για την κατάκτηση της κινεζικής αγοράς ειδών πολυτελείας
- Η Farfetch ενδιαφέρεται να εξαγοράσει την Stadium Goods έναντι 250 εκατ. δολαρίων
- Η Farfetch άντλησε 885 εκατ. δολάρια από το Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης
- Farfetch: Το μέλλον της κρέμεται από μια λεπτή τεντωμένη ακριβή κλωστή
- Μεγαλομέτοχος της Farfetch η κινεζική JD.com – επενδύει 397 εκατ. δολάρια
- Farfetch: Με μικτό τζίρο το 2016 τα 800 εκατ. δολάρια ανταγωνίζεται ευθέως την YNAP
- Η Farfetch ξαναέλαβε νέα επενδυτικά κεφάλαια ύψους 110 εκατ. δολαρίων
- Farfetch: Η διεθνής πλατφόρμα για μπουτίκ πολυτελών ενδυμάτων αποτιμάται ακριβά…
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion
Απάντηση